Digital Minds: 1o Digital Workshop σε συνεργασία με την TikTok

Με αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας της, η Digital Minds, μένοντας πιστή στο στόχο της να
υποστηρίζει και να τροφοδοτεί το δίκτυό της με σύγχρονες υπηρεσίες και πρακτικές,
ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας σειράς από Digital Workshops αποκλειστικά για το δίκτυό της.
Τη σειρά εγκαινίασε το workshop με θέμα “POV: Upgrading your TikTok Game” σε συνεργασία με την TikTok. Οι ομιλητές Φάνης Θεοδώρου, Brand Partnerships Manager και Filippas Ntizen, Media Partnerships & Community Manager, εκπρόσωποι της πλατφόρμας και ο Θοδωρής Τσαντούλας, Chief Business Development Officer της Digital Minds κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού που ξεπερνούσε τα 120 άτομα, μιλώντας για best-practices, tips, trends, αλλά και απαντώντας live σε ερωτήσεις.
Δείτε παρακάτω 5 key takeaways και μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα:
Τη σειρά εγκαινίασε το workshop με θέμα “POV: Upgrading your TikTok Game” σε συνεργασία με την TikTok. Οι ομιλητές Φάνης Θεοδώρου, Brand Partnerships Manager και Filippas Ntizen, Media Partnerships & Community Manager, εκπρόσωποι της πλατφόρμας και ο Θοδωρής Τσαντούλας, Chief Business Development Officer της Digital Minds κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού που ξεπερνούσε τα 120 άτομα, μιλώντας για best-practices, tips, trends, αλλά και απαντώντας live σε ερωτήσεις.
Δείτε παρακάτω 5 key takeaways και μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα:
- Οι χρήστες ξοδεύουν 14% περισσότερο, όταν το TikTok αποτελεί μέρος του customer journey.
- Το 49% των χρηστών αντιλαμβάνονται το TikTok ως εργαλείο ανακάλυψης, μάθησης και έμπνευσης.
- Οι TikTok διαφημίσεις οδηγούν σε υψηλότερο conversion rate. Οι χρήστες αγοράζουν τελικά το αντικείμενο που ανακάλυψαν στην πλατφόρμα.
- Οι χρήστες του TikTok είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν/μάρκα που βρίσκουν στο TikTok, από τους χρήστες άλλων πλατφορμών.