To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γραμματέας του Ινστιτούτου Εξυπ. Πελατών ο Τ.Μιχαλόπουλος

Γραμματέας του Ινστιτούτου Εξυπ. Πελατών ο Τ.Μιχαλόπουλος
Γραμματέας του Ινστιτούτου Εξυπ. Πελατών ο Τ.Μιχαλόπουλος

Η εταιρεία Infoassist AE, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά της παροχής Υπηρεσιών Contact Centre, συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά σε όσα συμβαίνουν στη χώρα μας γύρω από την «εξυπηρέτηση πελατών» και μέσω του Ε.Ι.Ε.Π. Στην πρόσφατη Διενέργεια Αρχαιρεσιών Εκλογής Νέου Δ.Σ., στο πλαίσιο της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, ο Τάσος Μιχαλόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Infoassist, εκλέχτηκε Γραμματέας του Ινστιτούτου.

Η Infoassist, είναι Μέλος του Ε.Ι.Ε.Π. από την ίδρυσή του το 2004. Από τη θέση του Γραμματέα στο Νέο Δ.Σ. του Ε.Ι.Ε.Π., ο Τάσος Μιχαλόπουλος έχει στην αρμοδιότητά του, μεταξύ άλλων, την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων και την συνυπογραφή τους μαζί με τον Πρόεδρο, την επιμέλεια των δημοσιεύσεων του σωματείου και την τήρηση του μητρώου των μελών του.

Υπενθυμίζουμε ότι η Infoassist αποτελεί ένα από τα, λίγα στη χώρα μας, Κέντρα Πιστοποίησης Επαγγελματιών στην Εξυπηρέτηση Πελατών και στελέχη της έχουν ήδη παρακολουθήσει το ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και έχουν πιστοποιηθεί ως Επαγγελματίες στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Με το σύστημα Πιστοποίησης Επαγγελματιών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, το ΕΙΕΠ έχει στόχο, υιοθετώντας και προσαρμόζοντας διεθνή πρότυπα στα ελληνικά δεδομένα και συνθήκες, να παρέχει σε εταιρίες και οργανισμούς, ως φορέας πιστοποίησης, ένα γνωστικό και πρακτικό πλαίσιο Εξυπηρέτησης Πελάτη, που θα αναδεικνύει τις ατομικές δεξιότητες, θα αναγνωρίζει και θα επιβραβεύει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία.

TAGS: Latest news