Electronic Arts: Πανευρωπαϊκό media spec
Electronic Arts: Πανευρωπαϊκό media specΗ MediaCom είναι η εταιρεία που χειρίζεται τον συγκεκριμένο λογαριασμό, που περιλαμβάνει καμπάνιες για παιχνίδια, όπως τα Fifa 14, The Sims 4 και Titanfall. Η αναθεώρηση επηρεάζει 20 αγορές και η διαδικασία της ελέγχεται από το γραφείο της ΕΑ στη Γενεύη.
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθούν οι βασικές συναντήσεις με τις ενδιαφερόμενες media εταιρείες, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η MediaCom ανέλαβε τα ευρωπαϊκά Media και διατήρησε τα βρετανικά, έπειτα από την προηγούμενη αναθεώρηση, το 2010.
Στο τελευταίο τρίμηνο του 2014, η EA παρουσίασε έσοδα 1,13 δισ. δολαρίων, με ετήσια αύξηση 40%. Σε αυτό συνέβαλε η εστίαση στα online games και η αναδιάρθρωση στην οποία προχώρησε, έπειτα από ένα «προβληματικό» 2013, που είχε σαν συνέπεια το «κόψιμο» 10% στο εργατικό της δυναμικό.