To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ελευθερία Καλφοπούλου, Oύζο Πλωμαρίου: Η παράδοση είναι σταθερή αξία για εμάς

Ελευθερία Καλφοπούλου, Oύζο Πλωμαρίου: Η παράδοση είναι σταθερή αξία για εμάς

Η Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director της Ποτοποιίας Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης μίλησε στο advertising.gr για την επετειακή συλλεκτική φιάλη που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρεία αλλά και την γενικότερη στρατηγική που εφαρμόζει όσον αφορά την επικοινωνία.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Πρόσφατα παρουσιάσατε μια συλλεκτική συσκευασία με αφορμή τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση της χώρας μας. Πως προέκυψε αυτή η κίνηση;

Η παράδοση αποτελεί σταθερή αξία για εμάς. Το Ούζο Πλωμαρίου παράχθηκε για πρώτη φορά το 1894 και από τότε μέχρι και σήμερα, με σεβασμό στην παράδοση, αγάπη και μεράκι, ακολουθούμε πιστά την ίδια συνταγή, ακριβώς όπως την εμπνεύστηκε 127 χρόνια πριν ο ιδρυτής Ισίδωρος Αρβανίτης. Παράλληλα ακολουθούμε τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο απόσταξης αργά και καρτερικά μέσα σε 18 χειροποίητους χάλκινους άμβυκες. Η αγάπη του κόσμου μας μεγάλωσε αλλά δεν μας άλλαξε. Για να διατηρήσουμε την παράδοση ανέπαφη και να την φέρουμε στο σήμερα μέσα στα χρόνια προσθέταμε άμβυκες στον αρχικό, φτιαγμένους από τον ίδιο χαλκουργό δημιουργώντας έτσι 18 μικρά αποσταγματοποιία κάτω από την ίδια στέγη. Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι η διατήρηση και η διάδοση της παράδοσης έχει ιδιαίτερη ευαισθησία για εμάς, είναι στο DNA μας.  Με αφορμή, τα 200 χρόνια ανεξαρτησίας της χώρας μας, δημιουργήσαμε την επετειακή συλλεκτική φιάλη για να τιμήσουμε την ελληνική παράδοση και να την φέρουμε πιο κοντά στον σύγχρονο κόσμο.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της συλλεκτικής φιάλης;

Η έμπνευση της συλλεκτικής φιάλης ήρθε από τα καταπληκτικά χρωματιστά κεντήματα των ελληνικών παραδοσιακών φορεσιών. Το λευκό χρώμα της φιάλης προβάλει την αγνότητα, το ελληνικό φως και την ελληνική παλικαριά της λευκής φουστανέλας.  Το τελικό αποτέλεσμα συμπληρώνεται με την χαρακτηριστική κόκκινη φούντα. Με αυτόν τον τρόπο θέλαμε να τιμήσουμε και να γιορτάσουμε τα 200 χρόνια ελληνικής ανεξαρτησίας, και παράλληλα να αναδείξουμε την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας και την παραδοσιακή μας ταυτότητα.

Ο σχεδιασμός της επετειακής συλλεκτικής συσκευασίας έγινε από την Red Design Consultants. 


Με αφορμή τη δημιουργία της επετειακής φιάλης ξεκινήσατε και δράσεις διατήρησης και συνέχισης της Ελληνικής λαϊκής παράδοσης και κληρονομιάς. Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα;

Είχαμε μια πολύ όμορφη και εποικοδομητική συνεργασία με το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα (ΠΛΙ) του Ναυπλίου – πρώτη πρωτεύουσα του νέου Ελληνικού κράτους -  και την κα Παπαντωνίου, ιδρύτρια και πρόεδρο του ΠΛΙ, η οποία μας μετέδωσε τις γνώσεις και την αγάπη της γύρω από την τέχνη των παραδοσιακών φορεσιών. Αυτή η συνεργασία μας βοήθησε να συμβάλλουμε και εμείς στη διατήρηση αυτής της τόσο περήφανης τέχνης αναλαμβάνοντας τη συντήρηση 2 φορεσιών από τη Λέσβο, τόπο καταγωγής & παραγωγής του Ούζου Πλωμαρίου και επεκτείνοντας τη συλλογή του ΠΛΙ με τη δωρεά 2 επιπλέον παραδοσιακών φορεσιών. Η  συνεργασία μας με το ΠΛΙ αποτελεί την αφετηρία σειράς δράσεων που αφορούν στην ανάδειξη και διάδοση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Στόχος μας είναι να αναδεικνύουμε και να διαδίδουμε την ελληνική παράδοση, την πολιτιστική μας κληρονομιά και με έμπνευση το παρελθόν να ταξιδεύουμε στο μέλλον. Ο συνεργάτης μας in-Touch Communication, επιμελήθηκε την υλοποίηση του κοινωνικού προγράμματος

Εκτός από τη συλλεκτική φιάλη ποιες ενέργειες σας αποτέλεσαν τα highlights της φετινής χρονιάς;

Ξεκινώντας από την πολύ πρόσφατη καμπάνια μας που μόλις βγήκε στον αέρα και αφορά στα «Καλοκαίρια του Χειμώνα»! Είμαστε τόσο τυχεροί που ζούμε σε μια ηλιόλουστη χώρα όπως η Ελλάδα! Η καμπάνια βασίζεται σε ένα πραγματικό insight και αυτό είναι η διάθεση και η ανάγκη μας να απολαύσουμε και να χορτάσουμε κάθε στιγμή ήλιου οποιαδήποτε εποχή του χρόνου. Άλλωστε το brand έχει ταυτιστεί με τον ήλιο και την αισιοδοξία που δίνει στη διάθεση μας. Αλήθεια «Πόσα καλοκαίρια κρύβει μέσα του ο Χειμώνας?» Υποσχόμαστε ότι…. «Δεν θα χάσουμε ούτε ένα!» Έτσι καλούμε το κοινό να απολαύσει με τους αγαπημένους του κάθε ηλιόλουστη μέρα του Χειμώνα παρέα με ένα ποτήρι Ούζο Πλωμαρίου. Γιατί όταν «Έχει Ήλιο, έχει Πλωμάρι»!

Η ταινία είναι μια παραγωγή της Stefi Productions, σε σενάριο της Pollen Advertising.

Ένας ακόμη βασικός πυλώνας για εμάς είναι η επικοινωνία με το νεανικό κοινό. Έτσι για 4η χρονιά  λανσαρίστηκε μια ενέργεια κάτω από την ομπρέλα «Ραντεβού στον Ήλιο». Σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη  Γιάννη  Χατζηγεωργίου, αναδείξαμε μια μπάντα του δρόμου σε μπάντα «Ραντεβού στον Ήλιο». Μέσα από το microsite που δημιουργήθηκε, οι φίλοι του Ούζου Πλωμαρίου ψήφισαν μεταξύ 3ων μπαντών του δρόμου ποια θα εμφανιστεί σε συνεργαζόμενα ουζερί της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, γεμίζοντας μουσικές και ευχάριστη διάθεση το Φθινόπωρό μας.

Γενικότερα επιδιώκουμε να είμαστε κοντά στον κόσμο που μας αγαπάει, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του και να δίνουμε έμφαση στη σχέση μας μαζί του. Για αυτό δημιουργούμε έναν ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης, προκειμένου να μοιραστούμε  ιδέες, αναμνήσεις, στιγμές με ήλιο, Πλωμάρι και αισιοδοξία. Ο ήλιος, όπως ανέφερα και πριν, αποτελεί βασικό όχημα του brand. Έχοντας  περάσει ιδιαίτερες συνθήκες τα τελευταία δύο χρόνια, μοιραζόμαστε με το κοινό μας την αισιοδοξία που μας προσφέρει ο λαμπερός ελληνικός ήλιος αλλά και τη λαχτάρα μας να βγούμε έξω, να δημιουργήσουμε ξεχωριστές στιγμές παρέα με τους αγαπημένους μας και το Ούζο Πλωμαρίου. Εκτός λοιπόν από τις καμπάνιες, καλλιεργούμε καθημερινά την επαφή με το κοινό μας, μέσα από τα social media, με διάφορες ενέργειες & διαγωνισμούς και πάντα με όχημά μας τον ήλιο αφού όταν έχει Ήλιο…. έχει Πλωμάρι.