To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

everest: Aνανέωση και επικέντρωση στο franchise

everest: Aνανέωση και επικέντρωση στο franchise
Του Δημήτρη Τσουκαλά

Δύσκολα θα υπάρξει κάποια συζήτηση σχετική με τα everest, που δεν θα περιλαμβάνει την Αθήνας των ‘80s, το πρώτο, ιστορικό κατάστημα everest στο Κολωνάκι, τα περιβόητα ζεστά σάντουιτς γνωστά ως «παντόφλες» και το περίφημο «μάγο» εργαζόμενο, που τα ετοίμαζε σε απίστευτές ταχύτητες. Το event που διοργάνωσε η αλυσίδα στο bar restaurant Φουάρ, στο κέντρο της Αθήνας για να παρουσιάσει τη νέα, ανανεωμένη εικόνα της και τα μελλοντικά της σχέδια, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

O Ανδρέας Τσουκάλης, CEO Ομίλου Goody’s-Everest αναφέρθηκε με νοσταλγία σε εκείνη την εποχή θυμίζοντας το ιστορικό εκείνο μαγαζί που δεν είχε πόρτες αλλά και την διαδρομή της αλυσίδας, που έχει συνδεθεί με το street food και δημιούργησε την κατηγορία snacking στην ελληνική εστίαση.
Πέρα, όμως την νοσταλγία για το παρελθόν η Everest έχει αποφασίσει να θέσει τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον και σε αυτό το πλαίσιο οι άνθρωποι της αλυσίδας σχεδίασαν την πλήρη αναβάθμιση της μάρκας και της συνολικής εικόνας της, σε όλα τα επίπεδα: από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων μέχρι τις υπηρεσίες και φυσικά τη συνολική γευστική εμπειρία, δημιουργώντας έτσι τη νέα εποχή everest.

Το νέο λογότυπο, με την υπογραφή της 4 Wise Monkeys, έχει ένα φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει, σύμφωνα με τους ανθρώπους της αλυσίδας, μια cool urban αισθητική, με πιο απλές και καθαρές γραμμές και περισσότερο χρώμα, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις 3 λέξεις, που σαν descriptor υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ - toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich - fresh, για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων. Σημειώνεται πως η νέα εταιρική εικόνα έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται στα καταστήματα της αλυσίδας με περισσότερα από 100 σημεία, από τα πάνω από 200 που λειτουργούν συνολικά, να έχουν ήδη ανακαινιστεί ακολουθώντας την νέα λογική.

Σημαντικό κομμάτι της ανανέωσης αποτελεί και η συνεργασία με τον νέο brand ambassador των everest, chef Βασίλη Καλλίδη, που υπογράφει τις νέες προτάσεις προϊόντων (γεμιστή κουρού, hot bagels, πολύχρωμες σαλάτες, κρύα sandwiches κα) ενώ πρωταγωνιστεί και στην νέα καμπάνια που είναι ήδη «στον αέρα» πάλι με την επιμέλεια της 4 Wise Monkeys.



Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο CEO του Ομίλου Vivartia & Πρόεδρος του Ομίλου Goody’s-Everest Aθανάσιος Παπανικολάου ανέφερε πως το μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας για την συνέχεια είναι η προσέλκυση νέων franchisees και η ανάπτυξη της αλυσίδας αλλά και η στήριξη των υπάρχοντών επενδυτών/συνεργατών, με στόχο την προσθήκη 10-15 νέων καταστημάτων μέσα στο 2023. Αναφέρθηκε όπως ήταν λογικό στην σημαντική αύξηση του ενεργειακού κόστους, που έχει τριπλασιαστεί σε σχέση με όσα ίσχυαν 12 μήνες πριν ενώ τόνισε πως η αλυσίδα έχει απορροφήσει σε σημαντικό βαθμό τις ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες. Ακόμη σημείωσε πως η εταιρεία αναμένεται να κλείσει το 2022 με θετικό πρόσημο και επιδόσεις καλύτερες απο εκείνες του 2019 χάρη και στην τονωτική ένεση της αύξησης του τουρισμού. Όσον αφορά την δραστηριοποίηση του κλάδου Εστίασης της Vivartia στο εξωτερικό τόνισε πως πραγματοποιείται με προσεχτικά βήματα και πάντα με συμφωνίες master franchise. Σημειώνεται πως αυτή την στιγμή λειτουργούν 16 καταστήματα εστίασης του Ομίλου Vivartia σε 11 διαφορετικές χώρες, με πιο πρόσφατες προσθήκες να αποτελούν το κατάστημα Goody’s στην Κύπρο και το νέο σημείο Everest στην Βόρεια Μακεδονία.

Από την πλευρά του ο Κοσμάς Κροκίδας, Chief Marketing Officer του Ομίλου Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Για τον Έλληνα καταναλωτή, το everest σημαίνει κορυφή της γεύσης, κορυφή της ποιότητας, κορυφή της εξυπηρέτησης και της απόλαυσης! Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει και η νέα εποχή. Το δίκτυο των everest αναπτύσσεται και αναδεικνύονται σε «food προορισμό» με μοναδικές γεύσεις, για όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτή τη συνολική αναβάθμιση της γευστικής εμπειρίας υπογράφει ο Βασίλης Καλλίδης, ένας αναγνωρισμένος Έλληνας chef με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food.”