To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Fussion x AXF Group: Νέα στρατηγική συνεργασία με επίκεντρο το performance

Fussion x AXF Group: Νέα στρατηγική συνεργασία με επίκεντρο το performance

Η Fussion ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο AXF, αναλαμβάνοντας την παροχή performance marketing υπηρεσιών για τα fashion brands attrattivo και ‘ALE. Η συνεργασία έχει κοινό στόχο τη μετρήσιμη και βιώσιμη ανάπτυξη, ενσωματώνοντας στρατηγικές SEO, Paid Media και Email Marketing.

«Η Fussion δεν λειτουργεί ως παραδοσιακό agency. Ενσωματωνόμαστε στην ομάδα του πελάτη και συνδέουμε την επιτυχία μας άμεσα με τα αποτελέσματα που φέρνουμε. Στη συνεργασία μας με τον Όμιλο AXF, εστιάζουμε σε performance KPIs, growth insights και δημιουργική στρατηγική», αναφέρει ο Managing Director της Fussion, Βασίλης Μαγκλάρας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Fussion αναλαμβάνει τη συνολική στρατηγική και υλοποίηση σε καίριους άξονες του digital performance: από τη βελτιστοποίηση των οργανικών αποτελεσμάτων και την ενίσχυση του search visibility (SEO), μέχρι τη δημιουργία και διαχείριση διαφημιστικών ενεργειών σε digital κανάλια (Paid Media) και τη σχεδίαση email marketing flows που εστιάζουν σε πιστότητα, επαναδραστηριοποίηση και αύξηση των εσόδων ανά πελάτη.

«Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με έναν όμιλο όπως η AXF, έναν όμιλο που διαθέτει ηγετική θέση στον χώρο της μόδας στην Ελλάδα. Για εμάς, το growth δεν είναι θεωρία - είναι σχέδιο με δεδομένα, ταχύτητα και υπευθυνότητα», συμπληρώνει ο Παναγιώτης Κονδύλης, συνιδρυτής της Fussion.