To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γ. Κωτσιόπουλος, Ιδρυτής, Πρόεδρος και CEO της ISOPLUS | SOLGAR: 75 χρόνια αριστείας και πρωτοπορίας

Γ. Κωτσιόπουλος, Ιδρυτής, Πρόεδρος και CEO της ISOPLUS | SOLGAR: 75 χρόνια αριστείας και πρωτοπορίας
Χάρη στην ανάγνωση ενός άρθρου σε βρετανική εφηµερίδα αλλά και στον υγιεινό τρόπο της ζωής του, ο Γεώργιος Ν. Κωτσιόπουλος αποφάσισε να φέρει στην Ελλάδα µία από τις κορυφαίες και πιο επιτυχηµένες εταιρείες του κλάδου συµπληρωµάτων διατροφής, τη SOLGAR®. Με αφορµή τη φετινή επέτειο του brand, που γιορτάζει 75 χρόνια παρουσίας διεθνώς, µας µιλάει τόσο για τα στοιχεία πάνω στα οποία βασίζεται η διαχρονική επιτυχία της SOLGAR®, όσο και για τα γενικότερα σχέδια της ISOPLUS Α.Ε., που εδώ και 30 χρόνια αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανοµέα της στην ελληνική αγορά.

Γράφει η Λιλή Καρακώστα

Οραµατιστής αλλά και λάτρης του υγιεινού τρόπου ζωής, ο Γεώργιος N. Κωτσιόπουλος, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στο επιχειρείν στην Ελλάδα, µε τη δηµιουργία της ISOPLUS Α.Ε. Μιας κορυφαίας στο είδος της εταιρείας µε επιτυχηµένη παρουσία στην ελληνική αγορά από το 1986 που ιδρύθηκε έως και σήµερα. Σηµαντικό κοµµάτι της επιτυχίας της ISOPLUS A.E. είναι και η συµπόρευσή της εδώ και 30 χρόνια, µε µια από τις σηµαντικότερες εταιρείες του κλάδου των συµπληρωµάτων διατροφής, τη SOLGAR®, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα της και η οποία φέτος γιορτάζει 75 χρόνια αριστείας και πρωτοπορίας παγκοσµίως. Με πίστη στα υψηλής ποιότητας προϊόντα της SOLGAR®, αλλά και µε φιλόδοξα σχέδια για τη συνέχεια, ο κ. Κωτσιόπουλος τονίζει πως το κλειδί της επιτυχίας της εταιρείας κρύβεται στην ικανοποίηση των καθηµερινών αναγκών των ανθρώπων µέσα από την πλούσια και εξειδικευµένη γκάµα των συµπληρωµάτων διατροφής.

Ποια ήταν τα πρώτα βήµατα της SOLGAR® στον κόσµο και σύµφωνα µε ποιες αξίες πορεύεται το επιτυχηµένο brand από το 1947 που ιδρύθηκε µέχρι και σήµερα;

Η ιστορία της SOLGAR® ξεκίνησε το 1947 στο ανατολικό Μανχάταν της Νέας Υόρκης, όταν δύο φαρµακοποιοί και ένας ολιστικός γιατρός είχαν το ίδιο πάθος και όραµα για µια καλύτερη ποιότητα ζωής. Στη διάρκεια αυτών των ετών, η SOLGAR® εξελίχθηκε από µια µικρή επιχείρηση τριών ατόµων σε µία από τις πιο πρωτοπόρες και αξιοσέβαστες εταιρείες του κλάδου των συµπληρωµάτων διατροφής.


Από τότε µέχρι και σήµερα, 75 χρόνια αργότερα, παραµένει πιστή στις αξίες της, όπως είναι η αποτελεσµατικότητα των προϊόντων της, η επιστηµονική µελέτη που κρύβεται πίσω από κάθε φόρµουλα, η καινοτοµία και η εκτενής διαδικασία ελέγχων κατά την παραγωγή των προϊόντων της, καθώς επίσης και οι κορυφαίας ποιότητας πρώτες ύλες που επιλέγονται για την παρασκευή όλων των προϊόντων της.

H ISOPLUS Α.Ε. ήταν εκείνη που έφερε τα προϊόντα της SOLGAR® στην Ελλάδα πριν από 30 χρόνια. Μιλήστε µας για την εµφάνιση του brand στην εγχώρια αγορά, για τους λόγους που σας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, καθώς και για την επιτυχηµένη του πορεία.

Έχοντας ως motto το «νους υγιής εν σώµατι υγιεί» και µε αυτό οδηγό στη ζωή µου, η άθληση ήταν και παραµένει µέρος της καθηµερινότητάς µου. Τριάντα χρόνια πριν και αφού εγώ ο ίδιος ήµουν καταναλωτής συµπληρωµάτων διατροφής από τότε για την ενίσχυση κατά βάση της σωµατικής µου υγείας και κατ’ επέκταση και της πνευµατικής, οραµατίστηκα ότι η αγορά των συµπληρωµάτων διατροφής θα είχε µια συνεχώς αυξανόµενη πορεία λόγω των ολοένα και περισσότερων απαιτήσεων της καθηµερινότητας των ανθρώπων. Μια συγκυρία ανάγνωσης ενός άρθρου -σε βρετανική εφηµερίδα τότε- που αφορούσε τα συµπληρώµατα διατροφής SOLGAR®, µου έδωσαν το έναυσµα να έρθω σε επαφή µε τα κεντρικά γραφεία, να ζητήσω δείγµατα, κατόπιν να βάλω µια πρώτη περιορισµένη σχετικά παραγγελία για το ξεκίνηµα της συνεργασίας και στην πορεία να αναλάβω την αντιπροσώπευση της κορυφαίας παγκόσµιας µάρκας συµπληρωµάτων διατροφής στην Ελλάδα.
Ένας από τους βασικούς λόγους επιτυχίας της SOLGAR® θεωρώ ότι είναι αρχικά οι υψηλές προδιαγραφές και η ανώτερη ποιότητα των προϊόντων, καθώς και η ασφάλεια κατανάλωσής τους, χαρακτηριστικά τα οποία δεν ήταν δεδοµένα εκείνη την εποχή. Οπότε βασικό µου µέληµα ήταν να τα γνωστοποιήσω στους ειδικούς υγείας κατά το λανσάρισµα της µάρκας στην εγχώρια αγορά. Πολύ σηµαντική ήταν και η προσπάθεια που κατέβαλα τότε για σωστή ενηµέρωση και εκπαίδευση προς όλες τις κατευθύνσεις -φαρµακοποιούς, γιατρούς και καταναλωτές- αν αναλογιστούµε ότι τριάντα χρόνια πριν τα συµπληρώµατα διατροφής δεν ήταν γνωστά στο ευρύ κοινό και επιπλέον δεν υπήρχε το κατάλληλο νοµοθετικό πλαίσιο. Παρ’ όλα αυτά, πίστευα πολύ στη µάρκα, στα προϊόντα της και στη ραγδαία θετική εξέλιξη που θα είχε ο κλάδος στο µέλλον.

Φέτος η SOLGAR® γιορτάζει τα 75 της χρόνια. Τι σηµαίνει για εσάς αυτό το ορόσηµο;

Σηµατοδοτεί µια τεράστια διαδροµή, εµπειρία και εξέλιξη της SOLGAR® όλα αυτά τα χρόνια, που προσωπικά µε δικαιώνουν για όλα όσα οραµατίστηκα 30 χρόνια πριν, όταν πρωτοξεκίνησα να εµπορεύοµαι τα προϊόντα της µάρκας στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, αναδεικνύονται η διαχρονικότητα και η σταθερότητα της SOLGAR® σε παγκόσµιο επίπεδο και µε χαροποιεί ιδιαίτερα που επέλεξα να επενδύσω σε µια µάρκα τέτοιου βεληνεκούς και µε αξίες όπως η αποτελεσµατικότητα, η επιστηµονικότητα, η εξειδίκευση και η ανωτερότητα των πρώτων υλών µε τις οποίες παρασκευάζονται τα προϊόντα της.

Ποιοι είναι οι σηµαντικότεροι σταθµοί στην πορεία εξέλιξης της SOLGAR®;

Η ιστορία της SOLGAR® και η πορεία της όλα αυτά τα χρόνια έχουν δηµιουργήσει αρκετούς σηµαντικούς ιστορικούς σταθµούς. Πολλοί από αυτούς σχετίζονται µε την καινοτοµία στην παραγωγή των προϊόντων της, όπως είναι η δηµιουργία της πρώτης φυσικής πολυβιταµίνης υψηλής ισχύος µε µέταλλα και ιχνοστοιχεία, το λανσάρισµα µε τις πρώτες κάψουλες παγκοσµίως κατάλληλες για vegetarians και vegans, καθώς και το Full Spectrum Curcumin, µια προηγµένη και δραστική φόρµουλα κουρκουµά, σε µορφή 185 φορές πιο απορροφήσιµη.

Επιπλέον, σηµαντικά ορόσηµα της µάρκας σχετίζονται και µε την εξέλιξή της συνολικά µέσα στα χρόνια, µε πρόσφατο παράδειγµα τη διάκρισή της στα διεθνούς κύρους βραβεία «Superbrands» ως «Κορυφαία Εταιρική Επωνυµία» για δύο συνεχόµενες φορές, καθώς και η διάκρισή της ως «Brand of the Year» στα βραβεία «Supplements Awards», που διεξήχθησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2021.

Σε µια εποχή όπου τα συµπληρώµατα διατροφής έγιναν αναπόσπαστο µέρος της καθηµερινότητάς µας, γιατί οι καταναλωτές προτιµούν τη SOLGAR®; Ποια είναι τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές; 

Η SOLGAR® δεν είναι τυχαία η κορυφαία µάρκα συµπληρωµάτων διατροφής στην παγκόσµια και στην ελληνική αγορά. Αυτό γιατί από το 1947 µέχρι και σήµερα, συνεχίζει να υπηρετεί µε συνέπεια τις ίδιες αξίες και όραµα. Επιλέγει µόνο υψηλής ποιότητας συστατικά από τη φύση και σε συνδυασµό µε την εξειδικευµένη επιστηµονική της γνώση δηµιουργεί µοναδικές αποτελεσµατικές φόρµουλες, µε σκοπό να βελτιώνουν τα ζητήµατα υγείας και οµορφιάς που απασχολούν τους ανθρώπους στην καθηµερινή τους ζωή. Επιπλέον, η αφοσίωσή της στη διατροφική έρευνα, η µακρόχρονη παράδοση, η εµπειρία και η αξιοπιστία της, καθώς και η προσοχή στην ποιότητα και στη λεπτοµέρεια που επιδεικνύει όλα αυτά τα χρόνια σε όλα τα στάδια, από τη συλλογή των πρώτων υλών, την παραγωγή µέχρι και τη διανοµή, την έχουν κατατάξει πρώτη στις προτιµήσεις των καταναλωτών και την κάνουν να ξεχωρίζει από µια πληθώρα ανταγωνιστικών µαρκών.

Ποια είναι η πορεία της αγοράς τα τελευταία χρόνια; Θεωρείτε ότι η Ελλάδα είναι µια αγορά µε απαιτητικούς καταναλωτές στον κλάδο των συµπληρωµάτων διατροφής;

Η αγορά των συµπληρωµάτων διατροφής βρίσκεται σε εξαιρετικά ανοδική τροχιά, µε ολοένα και περισσοτέρους νέους καταναλωτές να αγοράζουν τα προϊόντα και να γίνονται µέρος της καθηµερινής τους ρουτίνας.

Η Ελλάδα είναι όντως µια αγορά µε απαιτητικούς καταναλωτές στα συµπληρώµατα διατροφής, διότι αναζητούν ποιοτικά προϊόντα και κατά συνέπεια αποτελεσµατικά ως προς την ανάγκη που επιθυµούν να καλύψουν. Εύκολα µπορούν να εγκαταλείψουν µια µάρκα και να µεταπηδήσουν σε µια άλλη, αν δεν βρουν αυτό που αναζητούν. Παράλληλα, στο πίσω µέρος του µυαλού τους υπάρχει και η αναζήτηση για την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-αξίας, δεδοµένου ότι σε ορισµένα προϊόντα -ειδικά αν είναι αρκετά εξειδικευµένα και συνιστάται η λήψη τους από ειδικούς για ένα σχετικά µακροχρόνιο διάστηµα- ενδέχεται το out-of-pocket να είναι υψηλό.

Ποια είναι τα µελλοντικά σχέδια της ISOPLUS Α.Ε. για την εγχώρια αγορά;

Θα συνεχίσουµε να είµαστε δίπλα στις καθηµερινές ανάγκες των ανθρώπων και να τις καλύπτουµε µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε µέσα από την υπάρχουσα και πληθωρική προϊοντική γκάµα της SOLGAR® είτε µε νέες προϊοντικές προτάσεις. Η καινοτοµία βρίσκεται στο DNA της µάρκας και είµαστε περήφανοι που η ISOPLUS Α.Ε. µπορεί και συµβάλλει στη δηµιουργία ιδεών για νέα προϊόντα µε προτάσεις για ευεργετικά συστατικά ελληνικής προέλευσης που κατά καιρούς έχουν συµπεριληφθεί σε προϊοντικές φόρµουλες.

Επιπλέον, στόχος µας είναι η ενίσχυση και η ενδυνάµωση των συνεργασιών µε τους επαγγελµατίες του κλάδου υγείας, δεδοµένου ότι πιστεύουµε πολύ πως µέσα από το χτίσιµο δυνατών σχέσεων µπορούµε όλοι µαζί να προχωρήσουµε µπροστά και να αντιµετωπίσουµε τις προκλήσεις των καιρών.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στοιχεία για την επιτυχημένη πορεία των 75 χρόνων της SOLGAR® πατώντας εδώ.
TAGS: Isoplus, Solgar