Γιάννης Δοξαράς, CEO Warply: Μια δεκαετία καινοτομίας και δημιουργικότητας

Γράφει ο Χρήστος Λογαράς
Η Warply είναι µια ιδιαίτερη περίπτωση ελληνικού επιχειρείν που -υπό την ηγεσία του Γιάννη ∆οξαρά ως CEO και χάρη σε καινοτόµα προϊόντα και υπηρεσίες- διπλασιάζει τα µεγέθη της κάθε χρόνο και επεκτείνεται σε όλο τον κόσµο, ενώ έχει παράλληλα εφαρµόσει µια αξιοζήλευτη εργασιακή κουλτούρα. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρα στο Loyalty, µε τη δηµιουργικότητα και την εξειδίκευση στο εκάστοτε brand να αποτελεί δοµικό χαρακτηριστικό για κάθε project. Η Warply σήµερα προσφέρει υπηρεσίες στρατηγικής και ψηφιακής επιτάχυνσης, διαχείρισης προγραµµάτων loyalty και customer engagement, ενώ διαθέτει µια εξελιγµένη, πολυβραβευµένη πλατφόρµα loyalty που χρησιµοποιούν και εµπιστεύονται οι µεγαλύτεροι πελάτες και brands.
Ποιο θα χαρακτηρίζατε το σηµαντικότερο πλεονέκτηµα της Warply; Ποιες οι συγκεκριµένες δράσεις για να το επιτύχετε;
Η Warply φέτος κλείνει µία δεκαετία και µε υπερηφάνεια µπορώ να πω ότι αυτό που µας διακρίνει από την πρώτη ηµέρα έως και σήµερα και είναι το βασικό µας πλεονέκτηµα, είναι η διαρκής καινοτοµία και δηµιουργικότητα. Είµαστε πρωτοπόροι στο Loyalty, τόσο τεχνολογικά όσο και στα trends που έχουµε εισαγάγει τα τελευταία χρόνια στα προγράµµατα επιβράβευσης, κάτι που µας διατηρεί πάντα πολλά βήµατα από τον ανταγωνισµό. Με ένα ολοκληρωµένο οικοσύστηµα mobile 1st λύσεων, όπως mobile payments, λύσεις επιβράβευσης, κουπόνια και εξατοµικευµένες καµπάνιες, αυξάνουµε σηµαντικά τις πωλήσεις και κρατάµε τους καταναλωτές πιστούς τόσο σε offline αλλά και online touchpoints. Αποτέλεσµα των παραπάνω είναι αφενός να έχουµε στρατηγικούς συνεργάτες τους ηγέτες σε κάθε κατηγορία (Telco, Energy, Grocery, Insurance, Banking, Gov) και αφετέρου να έχουµε αναδειχθεί σε εθνικό πρωταθλητή, µε την τιµή να εκπροσωπούµε τη χώρα µας σε διεθνείς διαγωνισµούς (tenders) και να κερδίζουµε.
Γιατί µια εταιρεία να επιλέξει τη Warply; Tι προσφέρει το Loyalty σε µια επιχείρηση;
Ένα loyalty πρόγραµµα -ειδικά στη µετά-3rd-party-cookie εποχή- είναι µονόδροµος για την ανάπτυξη του awareness και της ενίσχυσης πωλήσεων ενός brand. Ουσιαστικά, δίνει τα εργαλεία σε µια επιχείρηση ώστε να συλλέξει µια ενεργή βάση πελατών (shoppers) και να διαφοροποιηθεί, προσφέροντας µοναδικές εµπειρίες πέρα από το κοµµάτι των εκπτώσεων στο καλάθι. Παράλληλα, η προσωποποιηµένη στόχευση βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων και την επανάληψη των αγορών.
Αυτό, φυσικά, που κάνει το loyalty να αποκτά κεντρικό χαρακτήρα στο marketing, είναι ότι όλα τα παραπάνω προκύπτουν οργανικά, µε κόστος το ένα δέκατο του κόστους διαφήµισης (advertisement costs) για την απόκτηση ενός νέου πελάτη (acquisition).
Ποιο/ποια είναι τα µεγαλύτερα trends στον τοµέα του loyalty αυτήν τη στιγµή;
Παρατηρούµε πολύ γρήγορη επέκταση των προγραµµάτων πιστότητας σε τοµείς πέραν της «πελατειακής βάσης στο λιανεµπόριο». Κατά συνέπεια είµαστε πολύ χαρούµενοι να αναπτύσσουµε προγράµµατα ανταµοιβής σε περιβάλλοντα σε business to employee (B2E) και business to business (Β2Β).
Ένα άλλο µεγάλο trend είναι αυτό του gamification για ενίσχυση των active χρηστών. Φέτος, στη Warply λανσάραµε πάνω από 30 νέα διαδραστικά παιχνίδια, που συνδέονται είτε µε άµεση επιβράβευση είτε µε instant win ή και µε διαγωνισµούς. Engagement, καλύτερη στόχευση κοινού και αντίληψη για τα συµπεριφορικά στοιχεία των καταναλωτών µας, βοηθούν τα brands στον επανασχεδιασµό και τη βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών.
Τα προγράµµατα πιστότητας αναπτύσσονται και κυριολεκτικά «τρώνε» το marketing των εταιρειών που τα λειτουργούν επιτυχηµένα µε δύο µεγάλες τάσεις, στις οποίες πρωτοπορούµε σε διεθνές επίπεδο. Η πρώτη έχει να κάνει µε την εξαργύρωση σε εµπειρίες/προσφορές από τρίτους συνεργάτες (marketplaces), καθώς και τα ανοικτά συστήµατα εξαργύρωσης (open loop redemption), µέσω της δυνατότητας που παρέχει η Warply Engage πλατφόρµα για top up αξίας σε virtual prepaid κάρτες στα apple και google wallets.
Το 2021 αποτέλεσε χρονιά-ορόσηµο για τη Warply, καθώς αναδείχθηκε κορυφαία εταιρεία Loyalty για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ποια είναι τα βήµατα που έφεραν την εταιρεία στην κορυφή της ελληνικής αγοράς;
H µεθοδικότητα, η σκληρή δουλειά αλλά και η επένδυση σε καινοτόµες τεχνολογίες καθώς και το πάθος µας για εξέλιξη, µας οδήγησαν να προσφέρουµε στους πελάτες µας ολοκληρωµένες υπηρεσίες, έχοντας µάλιστα υφιστάµενα συµβόλαια µεταπώλησης µε πολυεθνικούς συνεργάτες όπως η Mastercard, αλλά και joint venture συνεργασίες σε ραγδαία αναπτυσσόµενες περιοχές του πλανήτη όπως η Μέση Ανατολή.
H Warply έχει αναπτυχθεί σηµαντικά αποκτώντας νέους πελάτες, ειδικά στον πολύπαθο κλάδο του retail, τον οποίο και βοήθησε να εκσυγχρονίσει τις διαδικασίες πιστότητας, επιβράβευσης και πληρωµών. Είµαστε ο ηγέτης στο loyalty και δουλεύουµε διαρκώς για να διατηρήσουµε αυτή την «πρωτιά».
Η επιτυχηµένη ψηφιακή πλατφόρµα του ΕΟΤ “Visit Greece App” φέρει την υπογραφή της Warply. Πείτε µας λίγα λόγια γι’ αυτό το ψηφιακό εργαλείο και τη συµβολή του στο success story του ελληνικού τουρισµού.
Φέτος κλείνουµε δύο χρόνια από τη δηµιουργία του Visit Greece app, του πλέον επιτυχηµένου τουριστικού app και πλατφόρµας διαχείρισης τουριστικών επιχειρήσεων. Είµαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτή συνεργασία µας µε το Υπουργείο Τουρισµού και τον ΕΟΤ, µια και µπορούµε να πούµε ότι σπάσαµε όλα τα παγκόσµια ρεκόρ επίσηµων τουριστικών εφαρµογών!
Η εφαρµογή Visit Greece app του ΕΟΤ αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά µέσα προβολής του ελληνικού τουρισµού διεθνώς, καθώς εµπλουτίστηκε µε νέο περιεχόµενο σε ό,τι αφορά τα αξιοθέατα, τις παρεχόµενες υπηρεσίες στους τουριστικούς µας προορισµούς αλλά και τα υγειονοµικά µέτρα και τις διαδικασίες ταξιδιού που ισχύουν στη χώρα µας κατά την περίοδο της πανδηµίας. Μετρά ήδη 3 εκατοµµύρια downloads, ενώ έχει κατορθώσει να διατηρήσει το 80% των χρηστών ενεργούς και σε συνεχή διάδραση, όταν παρόµοιες εφαρµογές άλλων χωρών έχουν µερικές χιλιάδες χρήστες. Είναι ένα τουριστικό προϊόν-πρότυπο και για άλλες χώρες που έχουν επιλέξει να το εντάξουν στο τεχνολογικό τους value proposition (Σιγκαπούρη, Ντουµπάι κτλ.), µε τις οποίες ήδη δουλεύουµε σε όλο τον κόσµο και θα λανσάρουµε το φετινό καλοκαίρι, µε έναρξη τις Βερµούδες και τα Νησιά Κέιµαν.
Ποιο είναι το προσωπικό σας όραµα για την εταιρεία; Πού βάζετε τον πήχυ;
Το προσωπικό µου όραμa για την εταιρεία είναι να παραµείνει ηγέτης στο χώρο της, να συνεχίζει να παράγει εκθετική αξία για τους πελάτες-συνεργάτες της και να συνεχίσει να αλλάζει τις ζωές των µελών της ομάδας της, δημιουργώντας δεκάδες εκατοmµυριούχους µέσω του προγράµµατος απόδοσης µετοχών.
Δείτε ΕΔΩ τις υπηρεσίες που προσφέρει η Warply