To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global Marketer Conference 2022: Ξεπέρασαν τους 700 οι συμμετέχοντες

Global Marketer Conference 2022: Ξεπέρασαν τους 700 οι συμμετέχοντες

Λίγες μόλις μέρες πριν το G l o b a l M a r k e t e r Conference, ο εντυπωσιακός αριθμός συμμετοχών από την Ελλάδα και 30 ακόμα χώρες, επιβεβαιώνει τη μοναδικότητα του διθενούς αυτού συνεδρίου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

  • Οι ομιλητές, εκπρόσωποι -στελέχη και επικεφαλής- των μεγαλύτερων brands της παγκόσμιας βιομηχανίας, είναι οι άνθρωποι που διαμορφώνουν τις παγκόσμιες τάσεις
  • Το περιεχόμενο, που ανακοινώθηκε πριν λίγες μόλις ημέρες, φέρνει το αύριο σήμερα και επικεντρώνεται στον ρόλο που το marketing και η δημιουργικότητα μπορούν να διαδραματίσουν στην αντιμετώπιση των μεγαλύτερων προκλήσεων βιωσιμότητας.

Αναλυτικά οι ομιλητές και το πρόγραμμα της ημέρας:

  • Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται 9:00-10:00, συνοδεία specialty καφέ από τα Coffee Island, κέικ βανίλιας από το Lurpak, χυμών Amita και μπουφέ με ελληνικό πρωϊνό
  • Το event θα ξεκινήσει ακριβώς στις 10:00, με τον χαιρετισμό του Γρηγόρη Αντωνιάδη, Προέδρου του ΣΔΕ.
  • Στις 10:10, ο Stephan Loerke, CEΟ της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA), θα αναφερθεί σε «Μία κοινή παγκόσμια ατζέντα».
  • Στις 10:30, η Conny Braams, Global Marketer of the year 2021, στην πρώτη της από σκηνής εμφάνιση ως Chief Digital & Marketing Officer, Unilever, θα μιλήσει για τη συλλογική ευθύνη που απαιτείται για να μπουν οι άνθρωποι σε προτεραιότητα και τις αλλαγές που αναμένονται στο ψηφιακό οικοσύστημα.
  • Στις 11:00, ο θρύλος της διαφήμισης, Sir John Hegarty, συνιδρυτής της The Garage Soho, θα μοιραστεί με τον δικό του απαράμιλλο τρόπο πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις δημιουργικές προκλήσεις μιας βιομηχανίας που έχει περάσει από την αποπλάνηση, στην καταδίωξη.
  • Στις 12:15, ο Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer της Mastercard και Πρόεδρος της WFA, στην ομιλία του με τίτλο «Metahuman», θα αναλύσει τα νέα μοντέλα και τις πλατφόρμες που θα πρέπει να εξερευνηθούν και να αξιολογηθούν (ή και αποφευχθούν) από το marketing, στην εποχή της τεχνολογίας.
  • Στις 12:45 θα πραγματοποιηθεί η ομιλία «New world-New Metrics» της Karen Nelson-Field, media scientist, Founder & CEO της Amplified Intelligence, η οποία θα μοιραστεί με το κοινό τους λόγους για τους οποίους οι μέθοδοι μέτρησης χρειάζονται την προσοχή μας.
  • Στις 13:10 ο ιδρυτής του Brandtech Group, David Jones, στην ομιλία του με τίτλο «Unpacking the Metahype», θα εξερευνήσει το hype γύρω από το Metaverse και θα πραγματευθεί ότι οι ευκαιρίες για τα brands μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτές που γνωρίζουμε.
  • Μετά το γεύμα, στις 14:35, στο διάσημο debate του conference που φέτος θα έχει τίτλο «Marketing today is incompatible with a sustainable future», ο Global CMO της Dole Sunshine Company, Rupen Desai, η Taide Guajardo, Brand SVP Europe της Procter & Gamble, ο Jonathan Hall, Managing Partner, Sustainable Transformation Practice της Kantar και η Solitaire Townsend, Co-founder & Chief Solutionist της Futerra, θα επιχειρηματολογήσουν για το αν marketing και βιωσιμότητα είναι συμβατά.
  • Στις 15:35, ο συνιδρυτής του Contagious, Paul Kemp-Robertson, στην ομιλία του με τίτλο «Taking a stand», θα μιλήσει για τη δημιουργικότητα που οδηγεί σε brand activism.
  • To συνέδριο θα ολοκληρωθεί στις 16:15, με Aperol networking cocktails.

Το Global Marketer Conference 2022 που συνδιοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, θα πραγματοποιηθεί στις 7 Απριλίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος.

Οι εγγραφές πραγματοποιούνται στο https://gmc.sde.gr/registration/ και αναμένεται να ολοκληρωθούν τη Δευτέρα 4 Απριλίου.

TAGS: Marketing