To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Golden Drum Competition 2022: Κατάθεση συμμετοχών μέχρι τις 5/8

Golden Drum Competition 2022: Κατάθεση συμμετοχών μέχρι τις 5/8
Το Golden Drum καλεί τους υποψηφίους να καταθέσουν συμμετοχές έως τις 5 Αυγούστου 2022 και δέχεται όλα τα έργα που έχουν προβληθεί, δημοσιευτεί ή υλοποιηθεί για πρώτη φορά μεταξύ 1ης Σεπτεμβρίου 2021 και 5 Αυγούστου 2022.


Agencies, διαφημιστικές, πελάτες, εταιρείες σχεδιασμού/παραγωγής, media agencies και άλλες δημιουργικές από 36 χώρες καλούνται να καταθέσουν τα έργα τους σε τέσσερις διαφορετικές ενότητες: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum, και μια ειδική κατηγορία All Juries Section.

Συνεργασία με το Little Black Book

Το 2022, το Golden Drum επεκτείνει τη συνεργασία του με το Little Black Book. Κάθε νικητής του Grand Prix του φεστιβάλ θα λάβει μέρος απευθείας και δωρεάν στα The Immortal Awards. Η περίοδος πραγματοποίησης έργων για την κατάθεσή τους στα βραβεία The Immortal είναι από την 1η Σεπτεμβρίου 2021 έως τις 31 Αυγούστου 2022.

Ακόμη, η εταιρεία που θα έχει συμμετάσχει στο νικητήριο έργο λαμβάνει μια δωρεάν συνδρομή στο Little Black Book (αξίας £1000) που θα της επιτρέψει να συμμετάσχουν στα Immortal Awards, ενώ τους προσφέρει την ευκαιρία να επωφεληθούν από όλες τις παροχές του Little Black Book.

Golden Drum στη διεθνή κατάταξη

Το φεστιβάλ Golden Drum επιλέχθηκε για άλλη μια φορά ως ένα από τα επτά περιφερειακά φεστιβάλ στον κόσμο και συμπεριλήφθηκε στην κατάταξη 2022 WARC Creative, η οποία εντοπίζει διοργανώσεις βραβείων του κλάδου σε όλο τον κόσμο και λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για δημιουργική αριστεία. Επιπλέον, το Golden Drum περιλαμβάνεται στο AdForum Business Creative Report, το μοναδικό report στο είδος του, το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες να συγκρίνουν τον δημιουργικό αντίκτυπό τους έναντι των ανταγωνιστών στον ίδιο κλάδο.

Τι νέο έρχεται

Παρουσιάζοντας το Super Early Bird

Με το Super Early Bird Fee, διαθέσιμο έως τις 20 Απριλίου 2022, το Golden Drum Competition είναι πλέον προσβάσιμο και σε συμμετέχοντες με χαμηλότερο προϋπολογισμό συμμετοχής στο φεστιβάλ. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του κόστους συμμετοχής Super Early Bird, Early Bird και Standard Entry.

Ακόμη, αναμένεται να υπάρξουν και επιπλέον εκπτώσεις. Δεδομένου ότι η πανδημία του Covid δεν έχει τελειώσει, η κατηγορία Covid-19 παραμένει στην ενότητα All Juries, με μια επιπλέον έκπτωση 50% στο κόστος συμμετοχής για αυτή την κατηγορία.

Η έκπτωση ποσότητας 10 + 1 ισχύει και το 2022: για όσους καταχωρήσουν 11 έργα, η συμμετοχή με το χαμηλότερο κόστος γίνεται δωρεάν.

Νέα τιμή για την κατάθεση πολλαπλών έργων

Το φεστιβάλ Golden Drum παρουσιάζει, επίσης, νέες δυνατότητες συμμετοχής πολλαπλών έργων στον διαγωνισμό. Η τιμολόγηση ισχύει ως εξής: η πρώτη κατάθεση των έργων θα χρεωθεί με το αντίτιμο εισόδου (όπως έχει δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Golden Drum), ενώ κάθε επιπλέον συμμετοχή των έργων χρεώνεται με κόστος 50 € ανά συμμετοχή.

Επίσης, φέτος, δεν θα υπάρχει κόστος συμμετοχής για τα agencies της Ουκρανίας, σε μια κίνηση συμβολικής υποστήριξης.

Το Golden Drum 2022 ενώνει τις δυνάμεις του με το Weekend Media Festival στην Κροατία

Στο φετινό Golden Drum, μια μέρα του προγράμματος θα είναι αφιερωμένη στο Weekend Media Festival, το μεγαλύτερο περιφερειακό Media Festival. Μια μέρα γεμάτη έμπνευση, δημιουργικότητα και αξιόλογους επαγγελματίες με το Awards Show, ενώ την ημέρα θα κλείσει ένα αξέχαστο πάρτι.

«Το Golden Drum θα ξεκινήσει ένα μοναδικό ταξίδι. Οι άνθρωποί μας είναι έτοιμοι να εγκατασταθούν στο Rovinj της Κροατίας, μόλις 70 χιλιόμετρα από το Portorož. Φέτος θα γιορτάσουμε τη δημιουργικότητα σε όλο της το μεγαλείο στις 23 Σεπτεμβρίου στην Κροατική Ριβιέρα». - Mojca Briščik, Πρόεδρος Golden Drum Festival

«Είναι μεγάλη μας τιμή που καλωσορίζουμε το Golden Drum στο Weekend Media Festival. Το Golden Drum αποτελεί συνώνυμο της αριστείας για δεκαετίες στη δημιουργική βιομηχανία και αυτή η συνεργασία συνδέει δύο μεγάλες διοργανώσεις των media, του marketing και της επικοινωνίας στην περιοχή. Ανυπομονούμε να βρεθούμε όλοι μαζί στο Rovinj!» - Tomo Ricov, Διευθυντής του Weekend Media Festival