To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Admine & Beat: Μαζί έκαναν την έξοδο της Παρασκευής πιο ασφαλή

Admine & Beat: Μαζί έκαναν την έξοδο της Παρασκευής πιο ασφαλή
Ο Τηλέµαχος Μαυράκης, CEO της Admine, και η Mαρία Μουζακίτη, Head of Marketing & Communications της Βeat, µίλησαν στο adbusiness για την απόφασή τους να προσφέρουν δωρεάν self-tests Covid-19 στους επιβάτες στη Θεσσαλονίκη.

Γράφει ο ∆ηµήτρης Τσουκαλάς

Τηλέµαχος Μαυράκης, CEO, Admine

Τα agencies πρέπει να γίνονται τα ίδια  purpose-full brands

Πώς προέκυψε η ιδέα για την CSR ενέργεια «Φτου & Βγαίνω», σε συνεργασία µε την Beat; Πώς αποφασίσατε να προχωρήσετε και να συγχρηµατοδοτήσετε τη συγκεκριµένη πρωτοβουλία;

Όλο αυτό το διάστηµα, µέσα σε αυτήν τη δύσκολη και πρωτοφανή συγκυρία, µας «έτρωγε» να κάνουµε κάτι µε θετικό κοινωνικό πρόσηµο - ακόµα και χορηγία στο σύστηµα υγείας.  Όταν καταλάβαµε πως η επόµενη µέρα είναι κοντά, αποφασίσαµε να δώσουµε το βάρος εκεί, στηρίζοντας την κοινωνία αλλά και τους κλάδους που δοκιµάστηκαν, όπως η εστίαση.  Έχοντας στο µυαλό µας τη Θεσσαλονίκη, τη «γενέτειρα» της Admine, και όλα όσα µας ενώνουν µε τον τόπο και τους ανθρώπους της, επικοινωνήσαµε µε την Beat, ένα brand συνυφασµένο µε τη ζωή στην πόλη. Και εγένετο το «Φτου & Βγαίνω».

 Η ονοµατοδοσία και η καµπάνια επικοινωνίας για την ενέργεια σε ποιους άξονες στηρίζεται; Ποιο µήνυµα θέλετε να περάσετε;

Θέλαµε να αποτυπώσουµε πως πλέον µπορεί να είναι τόσο απλό όσο και ασφαλές το να βγούµε έξω, µετά από µήνες καραντίνας. Τόσο απλά και τόσο ευθέως προς όλους. Το σύνθηµα είναι ΒΓΕΣ, αλλά µε ασφάλεια.

 Ποιο είναι το feedback µέχρι στιγµής, τόσο για την καµπάνια όσο και για την ενέργεια;

Πάει καταπληκτικά, έχει γίνει viral στη Θεσσαλονίκη. ΜΜΕ και πολίτες µιλούν γι’ αυτό συνέχεια. Είναι µια ενέργεια µε πραγµατικά πολύ σηµαντικό αντίκτυπο.

Έρευνες τόσο για την Ελλάδα όσο και για το εξωτερικό δείχνουν πως οι καταναλωτές ζητούν από τα brands όλο και περισσότερο να λειτουργούν µε ηθικό τρόπο και να αποτελούν καταλύτες θετικής αλλαγής. Είναι κάτι που το βιώνετε κι εσείς; Εκτιµάτε πως θα αλλάξει και την επικοινωνία των brands;

Το µήνυµα από τις Κάννες είναι σαφές. Οι καταναλωτές σχεδόν απαιτούν από τα brands να παίρνουν θέση και να αφήνουν πίσω τους δράση. Σύντοµα προσδοκώ ότι θα δούµε και την επικοινωνία στην Ελλάδα να κάνει αυτήν τη θετική στροφή. Η συνέργειά µας µε την Beat ευελπιστώ να δώσει ακόµα µεγαλύτερο κίνητρο στους πελάτες µας, αλλά και σε όλο το industry.

Σε αυτό το περιβάλλον ποιος είναι ο ρόλος ενός agency επικοινωνίας; Ποιες είναι οι νέες προκλήσεις και πώς τις προσεγγίζει η Admine;

Τα agencies δεν πρέπει απλά να προσεγγίζουν την επικοινωνία µε ένα ηθικό πρόσηµο, αλλά να γίνονται τα ίδια purpose-full brands. Η ιστορία δείχνει πως τα agencies κάνουν pro bono εργασίες για ΜΚΟ, και αυτό -σωστά- είναι µέρος της δικής τους Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.  Όµως στην Admine πιστεύουµε ότι πρέπει να κάνουµε πολλά περισσότερα, να εµπλακούµε πολύ περισσότερο στην κοινωνία και στα προβλήµατά της. Σε αυτήν την κατεύθυνση οδηγούµε την Admine.

Mαρία Μουζακίτη, Head of Marketing  & Communications, Βeat

Mια στοχεύµενη δράση για να μεταδώσουμε  ένα επίκαιρο µήνυµα

Tι σας οδήγησε στην απόφαση για συνεργασία µε την Admine και από κοινού προσφορά των δωρεάν self-tests στο επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη;

Η Βeat ξεκίνησε τη λειτουργία της στη Θεσσαλονίκη πριν ακριβώς δύο χρόνια και µε αφορµή αυτό το γεγονός αλλά και το άνοιγµα της αγοράς, θελήσαµε να οργανώσουµε µια στοχευµένη δράση στην πόλη. Η σύλληψη της ιδέας ανήκει στη διαφηµιστική εταιρεία Admine, η οποία έχει επιµεληθεί και την επικοινωνιακή στρατηγική της πρωτοβουλίας. Η συνεργασία µας και η από κοινού προσφορά των δωρεάν self-tests στο επιβατικό κοινό ήρθε τη στιγµή του ανοίγµατος της εστίασης, µε σκοπό να µεταδώσουµε στο κοινό ένα επίκαιρο µήνυµα: ότι πρέπει να παραµείνουµε προσεκτικοί, ειδικά τώρα που τα µέτρα κατά της πανδηµίας έχουν χαλαρώσει.

 Μπορείτε να µας δώσετε κάποια στοιχεία για το µέγεθος της ενέργειας; Επίσης, υπήρξαν προκλήσεις σε πρακτικό επίπεδο που κληθήκατε να αντιµετωπίσετε όσον αφορά την υλοποίησή της;

Επιλέξαµε να «τρέξουµε» την ενέργεια κάθε Παρασκευή βράδυ για ένα µήνα. Κοιτώντας τα δεδοµένα των διαδροµών µας, είδαµε ότι η Παρασκευή είναι η µέρα µε τις περισσότερες διαδροµές της εβδοµάδας, η µέρα που ο κόσµος κινείται περισσότερο και σίγουρα µια µέρα που ο κόσµος επιλέγει να βγει έξω το βράδυ. Υπολογίσαµε ότι θα διανείµουµε µερικές χιλιάδες τεστ για να καλύψουµε τη ζήτηση, και αυτό έγινε πραγµατικότητα µε την εθελοντική συµµετοχή των συνεργαζόµενων οδηγών µας. Σχετικά µε τις προκλήσεις, η µόνη µας αγωνία ήταν να γίνει αποτελεσµατικά και έγκαιρα η διανοµή του αποθέµατος των χιλιάδων τεστ στον συνεργαζόµενο στόλο, ωστόσο οι οδηγοί ανταποκρίθηκαν άµεσα, και τους ευχαριστούµε θερµά γι’ αυτό.

 Πώς εντάσσεται η πρωτοβουλία «Φτου & Βγαίνω» στην ευρύτερη φιλοσοφία και στρατηγική της Beat αναφορικά µε την επιχειρηµατική υπευθυνότητα;

Η πρωτοβουλία µας αυτή πραγµατοποιείται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης µας και επιθυµώντας να εξασφαλίσουµε όσο το δυνατόν µεγαλύτερη ασφάλεια στις διαδροµές µαζί µας. Πρόσφατα εγκαινιάσαµε το “Make a Move”, µια πλατφόρµα δράσεων CSR που, µε τη βοήθεια της τεχνολογίας, θα συνδράµουµε στοχευµένα στις πόλεις µας, στον άνθρωπο και στο περιβάλλον. Στο ίδιο πνεύµα έχουµε προσφέρει τους τελευταίους µήνες διαδροµές για εµβολιασµό κατά της Covid-19 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη µε την ενέργεια «Πάµε µαζί για το εµβόλιο», αλλά και διαδροµές για αιµοδοσία, ενώ προγραµµατίζουµε περισσότερες δράσεις για το άµεσο µέλλον.

 Πώς υποδέχθηκε το επιβατικό κοινό αλλά και οι συνεργάτες της Beat την πρωτοβουλία;

Οι συνεργάτες οδηγοί, όπως είπαµε, ανταποκρίθηκαν αµέσως και χωρίς εκείνους η πρωτοβουλία µας δεν θα µπορούσε να έχει υλοποιηθεί. Το επιβατικό κοινό βρήκε την ιδέα έξυπνη, πολύ πρωτότυπη και εισπράξαµε µόνο θετικά σχόλια -κάτι που µας εξέπληξε ευχάριστα, καθώς γνωρίζουµε ότι σε θέµατα γύρω από τον κορονοϊό πολλές φορές δηµιουργείται πόλωση και δυσαρέσκεια από µια µερίδα κοινού, τους λεγόµενους «αρνητές». Αυτό, ωστόσο, ήταν ένα ρίσκο που επιλέξαµε να πάρουµε.