To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρευνα για το Πράσινο Marketing από ALARM-CSE

Έρευνα για το Πράσινο Marketing από ALARM-CSE
Έρευνα για το Πράσινο Marketing από ALARM-CSE

Η έρευνα που είχε τίτλο «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», βασίστηκε σε πανελλαδικό δείγμα 703 ατόμων, ενώ πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, αποτυπώνοντας την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 55,1% των καταναλωτών αγοράζει φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ μόλις το 19,3% γνωρίζει επιχειρήσεις που προστατεύουν το περιβάλλον. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 23 Μαΐου, στο αμφιθέατρο του Ρ/Σ Αθήνα 9.84, στη Τεχνόπολις (Πειραιώς 100, Γκάζι). Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.). Χορηγός δημοσιότητας είναι η εταιρία Ολικής Επικοινωνίας mscomm και χορηγοί-υποστηρικτές οι εταιρείες Μυτιληναίος ΑΕ-Όμιλος Επιχειρήσεων, Mamidoil-Jetoil και GAEA Τρόφιμα. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η DIRECTION, η εφημερίδα NΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και η ειδησεογραφική-ενημερωτική ιστοσελίδα naftemporiki.gr.