To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lidl Ελλάς & Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης: Παρουσιάζουν το Social Hackathon

Lidl Ελλάς & Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης: Παρουσιάζουν το Social Hackathon

Μετά από δύο απόλυτα επιτυχημένες δράσεις ανοιχτής καινοτομίας, η Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ανακοινώνουν την έναρξη του τρίτου μαραθωνίου ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών. Το Social Hackathon τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy. Αυτή τη φορά στόχος του μαραθώνιου καινοτομίας Social Hackathon είναι η ενεργοποίηση φορέων και επιχειρήσεων, αλλά και του συνόλου της κοινωνίας για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών για την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα

Στο Social Hackathon το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 12-14 Μαΐου 2023, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, ερευνητές, φοιτητές. Ενδεικτικές θεματικές ενότητες για την κατάθεση ιδεών είναι η υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων και οικονομιών, η κοινωνική καινοτομία, η προάσπιση της υγείας, η βιωσιμότητα και το δίκαιο επιχειρείν, ο διάλογος και η ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών.

Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration), ενώ τον Δεκέμβριο 2023 θα ανακοινωθεί η νικήτρια ιδέα στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης https://socialhackathon.gr για να δουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο Social Hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, έως τις 11 Μαΐου.

Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρεία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο με τους εξής τρόπους:

  • Δίνοντας θέματα/προβλήματα/προκλήσεις για λύση, που σχετίζονται με τους στόχους της κοινωνικής καινοτομίας, του δίκαιου επιχειρείν, της προάσπισης της υγείας και του εποικοδομητικού διαλόγου τα οποία ενδιαφέρεται να αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης).
  • Αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι).
  • Υποστηρίζοντας αυτήν την προσπάθεια (μέντορες, υποστηρικτές, δημόσιοι οργανισμοί, εταιρείες, συλλογικοί φορείς).

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στις 27 Απριλίου στο διαδικτυακό Open Day του Social Hackathon , όπου θα γίνει ενημέρωση και παρουσίαση των στόχων του μαραθωνίου, των θεματικών ενοτήτων, της ροής του τις 3 ημέρες της διοργάνωσης, καθώς και του accelerator. 

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στο πεδίο «Καλό για τους ανθρώπους», με στρατηγικούς πυλώνες τη Συμμετοχή σε διάλογο, το Δίκαιο επιχειρείν και την Προάσπιση της υγείας. 

TAGS: Lidl