To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lidl: Μέτρα κατά της υπερσυσσώρευσης πλαστικών

Lidl: Μέτρα κατά της υπερσυσσώρευσης πλαστικών

Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Lidl Ελλάς για τη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025, η εταιρία δρομολογεί με άμεση ισχύ τα πρώτα συγκεκριμένα μέτρα.

Ως πρώτο βήμα έως το τέλος του 2019 η Lidl θα σταματήσει την πώληση πλαστικών ειδών μιας χρήσης όπως καλαμάκια και ποτήρια μιας χρήσης, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες για τα αφτιά με πλαστικό στέλεχος και στα 221 καταστήματα που διαθέτει σε όλη τη χώρα. Τη θέση τους θα πάρουν προϊόντα από εναλλακτικά και ανακυκλώσιμα υλικά, για τα οποία η εταιρία ήδη συνεργάζεται με τους προμηθευτές της. Στη συνέχεια θα θέσει ως στόχο την κατάργηση και προσαρμογή στα καλαμάκια που υπάρχουν στην κατηγορία των χυμών/αναψυκτικών και ποτών.

«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας τα πλαστικά είδη μιας χρήσης αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για τη μείωση του πλαστικού», τόνισε ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Μέλος Διοίκησης - Δ/νση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Η Lidl Ελλάς σχεδιάζει να εξαντλήσει πρώτα τις ποσότητες που έχουν ήδη αγοραστεί και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά σε εναλλακτικά υλικά. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες θα εξακολουθήσουν να έχουν την ευκαιρία να βρίσκουν τα προϊόντα που έχουν συνηθίσει.

Η Lidl Ελλάς έχει ήδη αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών για τη μείωση του πλαστικού. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία ήταν η πρώτη στη χώρα που κατάργησε την πλαστική σακούλα μιας χρήσης των 4 λεπτών, εξοικονομώντας έτσι 730 τόνους πλαστικού, το οποίο δεν προερχόταν από ανακυκλώσιμο υλικό. Επιπλέον κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2017 - 2018 αφαίρεσε πλαστικές υποσυσκευασίες από την κατηγορία των χαρτιών υγείας εξοικονομώντας έτσι 160 τόνους πλαστικού υλικού.

Σύμφωνα με τον Ιωάννη Καρανάτσιο«Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορα σχέδια και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή. Ιδίως στον τομέα της συσκευασίας υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες δυνατότητες που δοκιμάζουμε αυτή τη στιγμή και οι οποίες μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά».

TAGS: Lidl