Οι Ήρωες της Digea στη Χίο και στα Ψαρά
Η δράση των «Ηρώων της Digea», θα συνεχίσει το ταξίδι της και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δράση των «Ηρώων της Digea», θα συνεχίσει το ταξίδι της και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα My market, πιστά στη δέσμευσή τους για την προστασία του περιβάλλοντος, υιοθετούν πρωτοβουλίες και δράσεις για την επιστροφή αξίας στην κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του προγράμματος Seeds for the Future
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε συμμετοχή διεθνών προσωπικοτήτων από την πολιτική, τη μουσική και τον αθλητισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Athens International College και η DIRECTION Business Network ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δωρεά ενός πυροσβεστικού οχήματος 4Χ4, 200 στολών προστασίας προσωπικού καθώς και επιπλέον τεχνικού εξοπλισμού για το πυροσβεστικό όχημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία βασικών πυλώνων και προγραμμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Αθλητικό Σωματείο ΑμεΑ καλλιεργεί τον αθλητισμό στα άτομα με αναπηρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατά τη συνάντηση παρουσιάστηκαν οι σοβαροί και βάσιμοι προβληματισμοί του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις «Save a Greek Stray», «A Little Shelter» και «DogsVoice.gr»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα παιδιά, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν τη δράση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άντα Λιβιτσάνου, Μαρία Σαράφογλου, Μιχάλης Ζαμπίδης και Παντελής Διαμαντόπουλος καλούν το κοινό να σταματήσει το κάπνισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory