OPEN: Αυτό το Πάσχα στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Με μήνυμα «Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μήνυμα «Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέσμευση για μακροπρόθεσμη παρακολούθηση της περιοχής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσφέροντας το γάλα και το γιαούρτι έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Όλοι Μαζί Μπορούμε συνεργάστηκε με 51 Δήμους της Αττικής, με στόχο, φέτος το Πάσχα, να μη μείνει κανένα παιδί χωρίς το δώρο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι ο Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης#13.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξόπλισαν 3 σπίτια του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όπου στεγάζουν μητέρες που ήρθαν από την Ουκρανία με τα παιδιά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η bwin είναι περήφανη για τη σημαντική και πολυεπίπεδη αρωγή της σε ένα έργο πνοής, για τους ανθρώπους με εγκεφαλική παράλυση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιάζει και υλοποιεί την καμπάνια «Sometimes you wish there was no gravity.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα όμορφο Πάσχα για κάθε παιδί και οικογένεια στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε νέα φάση μπαίνει το επιτυχημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του DIXAN και της Henkel Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε ζώο αξίζει τη φροντίδα, την προσοχή και την αγάπη μας και η bwin, στην Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, έστειλε το δικό της σημαντικό κοινωνικό μήνυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ποσό της δωρεάς θα μοιραστεί ανάμεσα στις ΜΚΟ "International Medical Corps" και στην ουκρανική "Bright Kids Charity"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory