Τηλεμαραθώνιος της ΕΡΤ για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Με τη δική σας συνεισφορά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα ανοίξει μια στοργική αγκαλιά για κάθε εγκαταλελειμμένο μωρό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη δική σας συνεισφορά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα ανοίξει μια στοργική αγκαλιά για κάθε εγκαταλελειμμένο μωρό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Τhe Lidl Skills Trap, το πρωτότυπο βιωματικό διαδραστικό παιχνίδι απόδρασης της Lidl Ελλάς, που δεν έκρυβε παγίδες, αλλά το κλειδί για μία επιτυχημένη καριέρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦιλοξενεί στα γραφεία της συναντήσεις εργασίας του Σ.Κ.Ε.Π.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μήνα Δεκέμβριο η δράση προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφτηκε περιοχές των Δήμων Λευκάδας, Δραπετσώνας-Κερατσίνι και Πύργου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΙΚΕΑ, πιστή στην περιβαλλοντική της στρατηγική, καταργεί τα πλαστικά μιας χρήσης, τόσο από τις συλλογές της όσο και από τα Εστιατόρια ΙΚΕΑ, τα ΙΚΕΑ Café και τα IKEA Bistro εντός των καταστημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκεκριμένα των πληγεισών περιοχών, ήτοι του Μαραθώνα, της Ραφήνας και της Μάνδρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 3 500 μαθητές εκτιμάται ότι θα ενημερωθούν για την κατασπατάληση φαγητού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισκέφθηκε τους φορείς τα φετινά Χριστούγεννα και δώρισε καινούργιο ρουχισμό και υποδήματα Tommy Hilfiger & Tommy Jeans στα παιδιά που φιλοξενούνται σε αυτούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος, που μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 15:00, ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες και φορείς που με τη δράση τους προσφέρουν στην κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2019, η bwin υποστήριξε το έργο 14 αναγνωρισμένων Φορέων, Ιδρυμάτων και Σωματείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας του ΑΝΤ1, «Κάνε την αγάπη, πράξη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory