Διάκριση για την καμπάνια της Rainbow Waters κατά του πλαστικού μίας χρήσης
Η Rainbow Waters εδώ και 20 χρόνια έχει εξοικονομήσει 7.000 τόνους πλαστικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rainbow Waters εδώ και 20 χρόνια έχει εξοικονομήσει 7.000 τόνους πλαστικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα ανέλαβε την πρωτοβουλία υλοποίησης εκπαιδευτικών σεμιναρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σωματείο ΕΛΙΖΑ μας καλεί να γίνουμε ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ στο πρώτο Xmas Karaoke με τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του Προγράμματος κοινωνικής ευαισθητοποίησης #love2give
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε «Δώρο Αγάπης» που θα βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ, έχει έναν πολύ ξεχωριστό σκοπό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒρέθηκαν εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκών στο Καστελλόριζο, παρέχοντας υπηρεσίες υγείας στους κατοίκους του ακριτικού νησιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικροί και μεγάλοι, μπορούν να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους σε προσιτές τιμές και να χαρίσουν χαμόγελα τόσο στους φίλους και την οικογένειά τους όσο και στα παιδιά που στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εκπομπή του Πρώτου Προγράμματος, που μεταδίδεται κάθε Σάββατο στις 15:00, ήρθε για να δώσει βήμα σε εθελοντικές πρωτοβουλίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικός άξονας της δράσης της The Nielsen Company είναι να υποστηρίξει την πιο ευάλωτη κοινωνικά ομάδα, τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμα μία χρονιά ήταν πιστή στο ραντεβού της με την εθελοντική αναδάσωση στον Υμηττό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYποστήριξε μεμονωμένα το έργο και των εννέα Σωματείων & Οργανισμών που βρίσκονται στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοινώθηκε η συνεργασία του ΔΕΣΜΟΥ με τη κορυφαία τενίστρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory