Η Lidl Ελλάς στηρίζει έμπρακτα Το Χαμόγελο του Παιδιού
Από το 2012 η Lidl Ελλάς έχει προσφέρει για τη στήριξη του συγκεκριμένου οργανισμού περισσότερα από 1 εκατομμύριο ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2012 η Lidl Ελλάς έχει προσφέρει για τη στήριξη του συγκεκριμένου οργανισμού περισσότερα από 1 εκατομμύριο ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧριστουγεννιάτικο τραπέζι «στρώνει» ο Φιλανθρωπικός Οργανισμός της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή» σε συνεργασία με τον «IOCC» και τα supermarkets «Μασούτης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγοράζοντας μία συσκευασία δώρου, από όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος, μπορεί ο καθένας να στηρίξει το έργο της ΕΛΕΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνε δικά σου συλλεκτικά αντικείμενα αγαπημένων αθλητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την καθοριστική στήριξη της bwin, ολοκλήρωσαν για το 2019 τις ανθρωπιστικές αποστολές σε ακριτικά νησιά του Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ ανταποκρίθηκε στο πανελλαδικό κάλεσμα του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης (Ε.Ο.ΑΝ.) για συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων, τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή καμπάνια του είδους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ξεχωριστή δράση που έχει ως στόχο την βέλτιστη αγοραστική εμπειρία για όλους ξεκίνησε η ομάδα εθελοντών ‘αrmonia’ της Barilla Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα OK! Anytime Markets συνεχίζουν το έργο τους στις γειτονιές της Αθήνας, δημιουργώντας τρεις νέες τρισδιάστατες διαβάσεις σε δύο σχολεία στην περιοχή του Βύρωνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΛΕΔ υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης & Πρόσθετες Αναπηρίες, Αμυμώνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριάντα-τέσσερις (34) CEOs επιχειρήσεων από την Ελλάδα – μέλη του CSR HELLAS – μετέχουν στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola δίνει την αφετηρία για μια σειρά από δράσεις που «ζωντανεύουν» τα Χριστούγεννα στην πόλη μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory