Η WIND επιβραβεύει τα παιδιά των εργαζομένων της που αριστεύουν
Μέσω του προγράμματος ευWINDYouthExcellence.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω του προγράμματος ευWINDYouthExcellence.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με σκοπό την ψυχική ενίσχυση των γυναικών και την καλλιέργεια της προσωπικής τους ανθεκτικότητας σε αυτή την μεταβατική -αλλά κρίσιμη- περίοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Public Administrations & Organizations» του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού «European Week for Waste Reduction»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όπως και στον προηγούμενο κύκλο του, το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξολοκλήρου διαδικτυακά
Προχωρά σε σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της σχετικής πρωτοβουλίας στο Διδυμότειχο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλύπτει με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας την εφαρμογή του ΕΟΔΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτό το Πάσχα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία, βρέθηκε δίπλα σε κάποια παιδιά που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα καμπάνια επιχειρεί να εξηγήσει στον ανδρικό πληθυσμό γιατί οι ενοχλήσεις του προστάτη δεν χρειάζεται να τους προκαλούν κρύο ιδρώτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Καλύτερη χρήση δεικτών επίδοσης» στα Corporate Affairs Excellence Awards 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η ανάπτυξη εφαρμογών για τον οικογενειακό τουρισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory