Elbisco: Aποκλειστικός χορηγός της παράστασης «Παιχνίδια Διατροφής»
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ελληνική Ανατροφή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ελληνική Ανατροφή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Είμαστε δίπλα σε ό,τι αγαπάμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο NotFound είναι ένας εύκολος τρόπος για να κάνετε τη διαφορά στις ζωές των εξαφανισμένων παιδιών και να δώσετε ελπίδα στις οικογένειές τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συλλογική πρωτοβουλία του CSR Hellas σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία βρέθηκε κοντά στα παιδιά από την «Κιβωτό του κόσμου» στη Χίο και πρόσφερε σχολικές τσάντες σε 50 παιδιά και δωροεπιταγές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη ενέργεια EKE που διοργανώνει η εταιρεία στο ξεκίνημα κάθε νέας σχολικής χρονιάς, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο PROLEPSIS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε το 4ο Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της Έκθεσης η Παπαστράτος εγκαινίασε τη νέα εταιρική της καμπάνια #prostokalytero
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρότυπο τμήμα για παιδιά με αναπηρία και νευροαναπτυξιακά προβλήματα ξεκίνησε με τη στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ολοκληρώθηκε με την έμπρακτη καθοριστική συνδρομή της bwin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συγκινητικό βαθμό ανταπόκρισης και για τέταρτη συνεχή χρονιά, οι άνθρωποι της KPMG συμμετείχαν στη δράση με τίτλο «Back to School»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Συμμαχία για την Ελλάδα σχεδίασε το Πρόγραμμα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης για το «Μέγαρο Μαξίμου»
Για ακόμη μία χρονιά, οι Uni-pharma & InterMed φαρμακοβιομηχανίες του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, δίνουν ραντεβού στο 11ο Greece Race for the Cure στο Ζάππειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory