Η νέα καμπάνια Zero Waste της Marketing Greece
Προσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλη μία αθλητική σεζόν ξεκινήσαν οι προπονήσεις της ομάδας “LG Αθλητές του Αύριο” στις εγκαταστάσεις της Eurohoops Academy στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Μπορούμε» και υπό την καθοδήγηση της ομάδας του master chef Δημήτρη Σκαρμούτσου προσφέρθηκαν στο Κοινωνικό Μαγειρείο της Αγίας Παρασκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροτάσεις και λύσεις που αποβλέπουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, με το βλέμμα στραμμένο στον εικοστό αιώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μέχρι τώρα αποτελέσματα του προγράμματος παρουσιάστηκαν στη «Βραδιά Ερευνητή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τομέας Καλλυντικών της Henkel και τα καταστήματα My market, συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις γυναίκες για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την δράση "Όλοι Μαζί Μπορούμε", το Διεθνές Ινστιτούτο Κυβερνοασφάλειας - CSI Institute και με την εκπαιδευτική αρωγή του City Unity College
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 100 γυναίκες είχαν την δυνατότητα να ενισχύσουν τις πολύτιμες δεξιότητες που χρειάζονται για την εργασιακή τους ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Πανευρωπαϊκή Ημέρα κατά της Εμπορίας Ανθρώπων που τιμάται κάθε χρόνο στις 18 Οκτωβρίου το Χαμόγελο του Παιδιού» συμμετέχει ενεργά στις προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων και αρχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κοινή συνέντευξη τύπου οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την προληπτική δράση Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός παρουσιάστηκε στο Startup Weekend Athens Women και στο mentoring workshop του Chivas Venture στο Impact Hub, ενώ θα παρουσιαστεί και στο Abilities Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory