H μεγαλύτερη διάκριση για την Εταιρική Υπευθυνότητα της WIND
Την ανώτατη διάκριση (επίπεδο Diamond) απέσπασε η WIND στο CR Index 2019-2020 από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανώτατη διάκριση (επίπεδο Diamond) απέσπασε η WIND στο CR Index 2019-2020 από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
12 κορυφαίες επιχειρήσεις διακρίθηκαν για τις υψηλές επιδόσεις τους στην Εταιρική Υπευθυνότητα βάσει των διεθνών κριτηρίων αξιολογήσεων CR Index με την Wind να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι σπουδαστές του ΑΚΤΟ σχεδίασαν τη νέα ενημερωτική Αφίσα της Michelin για να πείσουν τους νέους οδηγούς πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τα ελαστικά μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O ΑΝΤ1 σχεδίασε και υλοποίησε ένα ευρύ πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα µε τον Εθνικό ∆είκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index & CRI Pass
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Γιάννης Αιλιανός, πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «ETHELON», είναι προσκεκλημένος της Αθηνάς Γιόγιακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης η Μασούτης εδώ και 12 χρόνια, από το 2008, ενισχύει με είδη πρώτης ανάγκης κοινωνικά παντοπωλεία δήμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκδήλωση θεσμός για κοινωφελείς οργανώσεις και χρηματοδότες από όλη την Ελλάδα, είναι και πάλι εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλες ταχύτητες καλύπτουν μεγάλες ανάγκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε πρώτη φάση, η καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης καθώς και στο διαδίκτυο,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνταποκρινόμενη στις έκτακτες ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19, υλοποιεί δράσεις κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια δέσμευση του FINISH σε συνεργασία με το Global Water Partnership – Mediterranean (GWP-Med), για την προώθηση της εξοικονόμησης νερού σε κοινότητες με περιορισμένους υδατικούς πόρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory