Χαμόγελο του Παιδιού: Εκδήλωση από τον όμιλο Κουλλιάς στην Κω
Απόλυτη η επιτυχία της βραδιάς με ιδιαίτερα σημαντικό οικονομικό αποτέλεσμα για την ενίσχυση του έργου και των δράσεων του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόλυτη η επιτυχία της βραδιάς με ιδιαίτερα σημαντικό οικονομικό αποτέλεσμα για την ενίσχυση του έργου και των δράσεων του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτοιμάζεται να δώσει ηχηρό παρών με την συμμετοχή και τη χορηγία της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ περίοδος υποβολής των συμμετοχών για την 8η διοργάνωση των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος λήγει την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ΟΤΕ στους κορυφαίους παγκοσμίως σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον φορέα «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» με τη χρηματοδότηση του Ομίλου ΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα διατεθεί ποσό για τη βιώσιμη λειτουργία της 1ης Νοσοκομειακής Μονάδας για κακοποιημένα παιδιά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMας καλεί όλους να συνδράμουμε για να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με αξιοπρέπεια και χαμόγελα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θοδωρής Κυριακού και ο Όμιλος ANTENNA έχουν αποδείξει σε ποικίλες περιστάσεις πως στέκονται με αγάπη και φροντίδα στα κοινωνικά ζητήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχής η εκδήλωση της ΕΛ.Ο.Π.Υ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι UMers 50 χωρών ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την ετήσια επιχειρηματική έκδοση της ICAPGroup, «Leading Employers in Greece»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ προσέφερε όλα τα απαραίτητα τρόφιμα για τα παιδιά που συμμετείχαν στο Summer Camp της Action Aid στο Επίκεντρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory