ΟΤΕ: Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018
Aποτυπώνει τη συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στην οικονομία, την κοινωνία & το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποτυπώνει τη συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στην οικονομία, την κοινωνία & το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και δημιουργικού σχεδιασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαξιδεύει σε 9 ελληνικές παραλίες πραγματοποιώντας δράσεις ενημέρωσης και καθαρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο STR8 περήφανο για τον ambassador του συνεχίζει να στηρίζει τη δράση του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διοργανώνουν ο Ελληνικός Οργανισμός Εργασιακής Άθλησης και Υγείας (HOCSH) και το περιοδικό Business News Magazine της εταιρίας Direction Business Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Noxzema και η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύουν τη Lifeguard Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα στηρίξουν τα παιδιά που μεγαλώνουν στα 14 Σπίτια του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕταιρική καμπάνια με στόχο την ευαισθητοποίηση για την ανακύκλωση των πλαστικών μπουκαλιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατεία Ρήγα Φεραίου στα Ιωάννινα και η πλατεία της οδού Αγίας Σοφίας στη Νέα Σμύρνη, αποτέλεσαν τα επόμενα σημεία ανάπλασης του 2019 για τους εθελοντές του «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαταρτίστηκε σύμφωνα με το βασικό επίπεδο (“core”) των Προτύπων Έκδοσης Απολογισμών Βιώσιμης Ανάπτυξης GRI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ανάγκες των παιδιών παραμένουν οι ίδιες και τα περιστατικά που χρήζουν άμεσης επέμβασης δεν παύουν το καλοκαίρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal Hellas πραγματοποίησε στις 14 Ιουνίου, την Ημέρα Εθελοντικής Προσφοράς «Citizen Day»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory