bwin: Απολογισμός δράσεων κοινωνικής ευθύνης 2019
Το 2019, η bwin υποστήριξε το έργο 14 αναγνωρισμένων Φορέων, Ιδρυμάτων και Σωματείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2019, η bwin υποστήριξε το έργο 14 αναγνωρισμένων Φορέων, Ιδρυμάτων και Σωματείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας του ΑΝΤ1, «Κάνε την αγάπη, πράξη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H 24MEDIA, στο πλαίσιο κοινωνικής ευαισθητοποίησης, στηρίζει το δύσκολο και πολύτιμο έργο της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kαι στηρίζουν χιλιάδες οικογένειες και στις γιορτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εδώ και πολλά χρόνια ενισχύει με διάφορους τρόπους τους φορείς που έχουν ως έργο τη φροντίδα, την περίθαλψη και τη φιλοξενία παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Alpha στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής προσφοράς «αγκαλιάζει» και αυτά τα Χριστούγεννα τα παιδιά που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΑΝΤ1 υποδέχεται την εορταστική περίοδο με μια δημιουργική καμπάνια στα κοινωνικά του δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δημοπρασίες που ξεκίνησαν την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου μέσω της πλατφόρμας Charity Idols διήρκεσαν 10 ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε θέμα «Η εξασφάλιση της Ποιότητας Ζωής σε συνθήκες Κλιματικής κρίσης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φέτος τα Χριστούγεννα αναλαμβάνει εμπράκτως να συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ραντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Σπύρος Καραβούλης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Παγκόσμιων Αγώνων Εργασιακού Αθλητισμού 2020, μας μιλά για τη μεγάλη διοργάνωση της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory