happy: Εφαρμογή κοινωνικής αλληλεγγύης για δωρεές από το κινητό
Η πρώτη εφαρμογή για κινητά, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βοηθήσουν οικονομικά φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη εφαρμογή για κινητά, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βοηθήσουν οικονομικά φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκδήλωση ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος, με θέμα την Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη, οργάνωσε η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια λαμπερή εκδήλωση αφιερωμένη στα παιδιά γιόρτασε ο ΟΠΑΠ τα 60 χρόνια από την ίδρυσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας και λειτουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι του ομίλου της 24MEDIA συγκέντρωσαν ρούχα, παιχνίδια, τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒοήθησε και εσύ τη ΔΩΔΩΝΗ να γεμίσει το έλκηθρο της αγάπης με μοναδικά δώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓνωστοποιεί στο κοινό τα οφέλη που συνοδεύουν το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά έχουν επωφεληθεί από την καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη δράση του στο πρόγραμμα «Παιδιατρική κατ΄οίκον Νοσηλεία (ΠΚΟΝ) – Καίτη Παπαποστόλου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος μοιράζεται τη μαγεία των Χριστουγέννων με μικρούς και μεγάλους και πραγματοποιεί τις πιο αληθινές ευχές με το φως του λαμπερού αστεριού της ΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικό βραβείο για την συνολική της προσφορά στον κλάδο των χρωμάτων και δομικών υλικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρωταγωνιστές της σειράς "Γυναίκα Χωρίς Όνομα" παίζουν για τα "Παιδικά Χωριά SOS".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory