LeasePlan Hellas: «Πράσινο» ραντεβού στο Αισθητικό Δάσος του Υμηττού
Για ακόμα μία χρονιά ήταν πιστή στο ραντεβού της με την εθελοντική αναδάσωση στον Υμηττό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για ακόμα μία χρονιά ήταν πιστή στο ραντεβού της με την εθελοντική αναδάσωση στον Υμηττό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Yποστήριξε μεμονωμένα το έργο και των εννέα Σωματείων & Οργανισμών που βρίσκονται στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνακοινώθηκε η συνεργασία του ΔΕΣΜΟΥ με τη κορυφαία τενίστρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία καινοτόμος προσέγγιση από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο για την απόκτηση διαπολιτισμικών δεξιοτήτων για ημεδαπούς και ξένους φοιτητές με επίκεντρο τους ίδιους και τις ανάγκες τους. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβευμένο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της κορυφαίας GameTech εταιρείας στην Ελλάδα, “Μικροί Ήρωες μαθαίνουν” by Stoiximan, διανύει τον τρίτο κύκλο ζωής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεχίζει σταθερά το έργο του, κι ενόψει των Χριστουγέννων, καλεί όλους να στηρίξουν την πρωτοβουλία αυτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη χρονιά, η πρωτοβουλία «Ανοιχτά Φτερά» του Ομίλου Novartis, στηρίζει την εκπαίδευση των νέων στα ψηφιακά μέσα, μέσω του προγράμματος «Digital Skills».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο τουρνουά μπάσκετ της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H εταιρεία αναλαμβάνει δράση (#ACT) με ιδέες, συμβουλές και προτάσεις αφιερωμένες στα δυο πιο σημαντικά σπίτια της ζωής μας: το σώμα μας και τον πλανήτη μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω της μοναδικής LG OLED TV για την ειδική διαδραστική εφαρμογή, η εταιρεία συμβάλει στην ενίσχυση του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά που μάχονται ως εθελοντές της Ομάδας Δικαιωμάτων του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Τελετή Απονομής της 8ης διοργάνωσης Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΣΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory