Τα στελέχη της KPMG μαγείρεψαν 212 γεύματα για καλό σκοπό
Σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Μπορούμε» και υπό την καθοδήγηση της ομάδας του master chef Δημήτρη Σκαρμούτσου προσφέρθηκαν στο Κοινωνικό Μαγειρείο της Αγίας Παρασκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Μπορούμε» και υπό την καθοδήγηση της ομάδας του master chef Δημήτρη Σκαρμούτσου προσφέρθηκαν στο Κοινωνικό Μαγειρείο της Αγίας Παρασκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προτάσεις και λύσεις που αποβλέπουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, με το βλέμμα στραμμένο στον εικοστό αιώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του προγράμματος παρουσιάστηκαν στη «Βραδιά Ερευνητή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel και τα καταστήματα My market, συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις γυναίκες για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την δράση "Όλοι Μαζί Μπορούμε", το Διεθνές Ινστιτούτο Κυβερνοασφάλειας - CSI Institute και με την εκπαιδευτική αρωγή του City Unity College
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 100 γυναίκες είχαν την δυνατότητα να ενισχύσουν τις πολύτιμες δεξιότητες που χρειάζονται για την εργασιακή τους ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την Πανευρωπαϊκή Ημέρα κατά της Εμπορίας Ανθρώπων που τιμάται κάθε χρόνο στις 18 Οκτωβρίου το Χαμόγελο του Παιδιού» συμμετέχει ενεργά στις προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων και αρχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κοινή συνέντευξη τύπου οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από την προληπτική δράση Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διαγωνισμός παρουσιάστηκε στο Startup Weekend Athens Women και στο mentoring workshop του Chivas Venture στο Impact Hub, ενώ θα παρουσιαστεί και στο Abilities Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
2 ημέρες αφιέρωσε η εταιρεία σε υποψήφιους εργαζομένους, μεταδίδοντας το πάθος της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική και ο ΕΣΑΚΕ ανανέωσαν τη συνεργασία για 8η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory