Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: Γιόρτασαν την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού
Στον ρυθμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού #ΒeActive έζησαν για τέταρτη συνεχή χρονιά οι Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον ρυθμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού #ΒeActive έζησαν για τέταρτη συνεχή χρονιά οι Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’ORÉAL Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO προκηρύσσουν για 10η φορά, 3 Βραβεία Επιστημονικής Έρευνας για νέες γυναίκες επιστήμονες, αξίας 10.000€ έκαστο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «Μαραθώνιο Στατικής Ποδηλασίας», που οργανώθηκε στις 22 Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Συντάγματος με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών για τον καρκίνο του μαστού, συμμετείχαν 31 εργαζόμενες της INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal αναγνωρίστηκε ως Ηγέτιδα Εταιρεία Global Compact LEAD, ως ένας από τους πιο ενεργούς συμμετέχοντες στη μεγαλύτερη παγκόσμια πρωτοβουλία για την εταιρική βιωσιμότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων του Ομίλου Coca-Cola HBC, μέσω των πρακτικών που εφαρμόζει στις παραγωγικές μονάδες και εγκαταστάσεις που λειτουργεί στη χώρα, αλλά και των πρωτοβουλιών της για την αειφόρο ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος στο πρόγραμμα ΕΚΕ της εταιρείας θα συμμετέχουν ο Γιάννης Δρυμωνάκος και νέοι ανερχόμενοι αθλητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεά όλων των αναλώσιμων υλικών χειροτεχνίας, καλύπτοντας τις ανάγκες ενός έτους σε 100 παιδικούς σταθμούς έκανε η PLAYMOBIL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα γιορτάζεται για πρώτη φορά η Ημέρα #NotFoundDay. Ωστόσο, τι είναι το Notfound? Η ψηφιακή εφαρμογή Notfound μετατρέπει τις μη λειτουργικές σελίδες με ένδειξη «Σφάλμα 404» σε αφίσες εξαφανισμένων παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση βραβεύτηκε ο Paul Polman, CEO της Unilever και Regeneration Program Partner του THI και η φιλάνθρωπος Κορίνα Μεντζελοπούλου, ιδιοκτήτρια του Château Margaux
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alpha Bank εγκαινιάζει το Πρόγραμμα “Μαζί, με στόχο την παιδεία”, που έχει σκοπό την ενίσχυση της λειτουργίας δημοτικών σχολείων σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΟΚ! Anytime Markets παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο και να στηρίζει δράσεις οι οποίες έχουν στόχο την ενίσχυση κοινωνικά ευπαθών ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά, η KPMG διοργάνωσε δράση συνεισφοράς με τίτλο «Back to School» με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory