Η ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασε την Ημέρα της Μητέρας
Πραγματοποίησε μία ξεχωριστή γιορτή στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας, αφιερωμένη στη μητέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποίησε μία ξεχωριστή γιορτή στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας, αφιερωμένη στη μητέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» που έχει καθιερώσει από το 2003 η Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία και η διαφημιστική Day6 ευαισθητοποιούν τον κόσμο για την ανάγκη τακτικού ελέγχου των ελιών στο σώμα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aναδείχθηκε ως μια από τις δέκα μεγάλες επιχειρήσεις (με περισσότερους από 251 εργαζομένους) με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενίσχυσε την αγορά εξοπλισμού στο νέο Κέντρο Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης των Παιδικών Χωριών SOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την ανακατασκευή και την προμήθεια εξοπλισμού ενός νέου σπιτιού φιλοξενίας για τα νήπια της «Κιβωτού του Κόσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H καμπάνια που αναδεικνύει το πώς μικρές αλλαγές στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο / workshop για επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και όσους ενδιαφέρονται για θέματα αυτογνωσίας και προσωπικής ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο πρόγραμμα στήριξης χιλιάδων οικογενειών επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Πασχαλινό Παζάρι» και ο «Κουμπαράς» του Οργανισμού σε επιλεγμένα Καταστήματα Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Οργανισμός ευχαριστεί όλους όσοι στηρίζουν το έργο του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεκάδες εργαζόμενοι και συντελεστές επισκέφθηκαν την Κιβωτό του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory