LG: Nέα πανευρωπαϊκή καμπάνια για την αειφορία
«Καινοτομία για έναν καλύτερο πλανήτη» με πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Καινοτομία για έναν καλύτερο πλανήτη» με πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φωταγώγησε την Πύλη Ανδριανού για το Walk for Wishes 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την πρωτοβουλία in action for a better world κέρδισε το βραβείο του καλύτερου προγράμματος ΜΚΟ που έχει αναπτυχθεί στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Lidl Hellas συνεισφέρει στις στεγαστικές ανάγκες της Κιβωτού του Κόσμου στη Χίο και του Φάρου του Κόσμου στον Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών στην Κρήτη αναβάθμισε με νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, ο φορέας «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», με τη χρηματοδότηση του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξαιρετικά τα αποτελέσματα της συμμετοχής -για 11η συνεχή χρονιά- των Ελλήνων Προσκόπων στο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης Συσκευών και Αξεσουάρ της Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα τηλεοπτική ταινία με ζεστή και ανθρώπινη προσέγγιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβάλλει στη δημιουργία ενός νέου σπιτιού φιλοξενίας νηπίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τρίτη συνεχή χρονιά, τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι αφιερωμένα σε πράξεις προσφοράς, που αλλάζουν τον κόσμο των παιδιών προς το καλύτερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εργαζόμενοι των καταστημάτων στον Πύργο Ηλείας, έγιναν εθελοντές για μια ημέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο έντυπο ΩΕΜΕΚ (Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο) και ΩΚΚ (Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο), του Ιδρύματος Ωνάση, ψήφισαν οι άνθρωποι της PressiousArvanitdis ως τη «Pressious Εργασία της Χρονιάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Reload Greece ανακοίνωσε τις νικήτριες ομάδες του Young Entrepreneurs Programme
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory