Η Υβέτ Κοσμετάτου ανέλαβε την προεδρία του Make-A-Wish
Η Chief Marketing Communications Officer της Praxia Bank διαθέτει πολυετή πείρα στο marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Chief Marketing Communications Officer της Praxia Bank διαθέτει πολυετή πείρα στο marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Γεράσιμος Γεννατάς και τα views ξεπέρασαν τις 100.000 στη σελίδα του στο Facebook
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 1ο Business Run θα διεξαχθεί στo ΟΑΚΑ, την Κυριακή 12 Μαΐου 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσκαλεί και φέτος, μικρούς και μεγάλους, να επισκεφτούν τα πασχαλινά bazaars που διοργανώνει και να στηρίξουν τα παιδιά που μεγαλώνουν στα 14 Σπίτια του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει του Πάσχα κινητοποιεί για μία ακόμα φορά πολίτες και φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγκαινίασε τον 2ο χρόνο υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης νέων και ενηλίκων γύρω από ζητήματα που αφορούν στην Ανακύκλωση και το Περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βασική αρχή για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι ότι όλα τα παιδιά σε ανάγκη πρέπει να λαμβάνουν βοήθεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται η εθελοντική αιμοδοσία "Bleed for The Throne" που διοργανώνει η Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει περαιτέρω τη δυναμική του παρουσία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ΔΙΟΣ φυσικό μεταλλικό νερό ήταν ο Master Χορηγός του μεγαλύτερου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας & Καινοτομίας First Lego League Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory