Orange Advertising: “2019 ευχές” και... ΒΑΠ Αναψυκτικά στην Κιβωτό του Κόσμου
Σχεδίασε και πραγματοποίησε την Ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «2019 Ευχές» για την ΒΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίασε και πραγματοποίησε την Ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «2019 Ευχές» για την ΒΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διοργάνωσε διαδραστική συνάντηση με τους μαθητές και τις μαθήτριες Γυμνασίου από τα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 1.000 μαθητές συμμετείχαν στις 6 παράλληλες δράσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίπολη και Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Stoiximan ενισχύει χορηγικά τις διοργανώσεις ποδοσφαίρου και τη λειτουργία των γηπέδων του πρότυπου θεματικού πάρκου στην Μεταμόρφωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τις άριστες εργασιακές συνθήκες και πρακτικές της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον απολογισμό έργου για το 2018 παρουσίασε την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019 «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανακοινώνοντας τον συνολικό αριθμό των παιδιών και των οικογενειών που στήριξε μέσα από το σύνολο των δράσεων για κάθε παιδί θύμα Βίας, για κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, για κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και για κάθε παιδί και την οικογένειά του σε κατάσταση Φτώχειας.
Την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου, παρουσιαστές, δημοσιογράφοι και ηθοποιοί του OPEN βρέθηκαν στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Κιβωτού Του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
453 αξιοποιήσιμα κιλά φρέσκων φρούτων και λαχανικών παραδόθηκαν στο Άσυλο Ανιάτων από την Εθελοντική ομάδα της WIND σε συνεργασία με την ΜΚΟ «ΜΠΟΡΟΥΜΕ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ μοίρασε και εφέτος χαμόγελα σε χιλιάδες παιδιά που υποστηρίζει ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι οργανισμοί που πιστοποιούνται ως Top Employers έχουν κύριο μέλημά τους να προσφέρουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στους εργαζομένους τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια θα συνοδευτεί από εναλλακτική πρόταση για την αξιοποίηση των σκαφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory