Η Vechro περήφανη χορηγός της "χρυσής" Αναστασίας Πυργιώτη
Η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων προσφέρει ευκαιρίες σε νέους να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων προσφέρει ευκαιρίες σε νέους να φτάσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα 17 χρόνια του προγράμματος Υποτροφιών COSMOTE, έχουν δοθεί συνολικά 658 υποτροφίες, συνολικής αξίας άνω των 5,5 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αντικείμενο την ενημέρωση των νέων για τη σημασία της εθελοντικής δωρεάς μυελού των οστών και την εγγραφή νέων εθελοντών δοτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία ευγενική προσφορά από τα Coffee Island Βέροιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Easy 97,2 αφιέρωσε τις ραδιοφωνικές εκπομπές αλλά και την οnline επικοινωνία του, στο έργο του Make-A-Wish.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια εκστρατεία – κάλεσμα για ένα καλύτερο μέλλον για παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καταβάλλει συστηματικά τα τέλη ανακύκλωσης για το αλουμίνιο, τα υλικά συσκευασίας και το πλαστικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τον οργανισμό Equal Society.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εταιρική καμπάνια «Η Καθημερινή Μας Αποστολή» για τα 15 χρόνια των Μπλε Κάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη εφαρμογή για κινητά, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βοηθήσουν οικονομικά φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eκδήλωση ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος, με θέμα την Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη, οργάνωσε η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μια λαμπερή εκδήλωση αφιερωμένη στα παιδιά γιόρτασε ο ΟΠΑΠ τα 60 χρόνια από την ίδρυσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory