Mercedes-Benz Ελλάς: Eκδόθηκε ο πέμπτος Aπολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας
Η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας και λειτουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας και λειτουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εργαζόμενοι του ομίλου της 24MEDIA συγκέντρωσαν ρούχα, παιχνίδια, τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βοήθησε και εσύ τη ΔΩΔΩΝΗ να γεμίσει το έλκηθρο της αγάπης με μοναδικά δώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Γνωστοποιεί στο κοινό τα οφέλη που συνοδεύουν το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά έχουν επωφεληθεί από την καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τη δράση του στο πρόγραμμα «Παιδιατρική κατ΄οίκον Νοσηλεία (ΠΚΟΝ) – Καίτη Παπαποστόλου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος μοιράζεται τη μαγεία των Χριστουγέννων με μικρούς και μεγάλους και πραγματοποιεί τις πιο αληθινές ευχές με το φως του λαμπερού αστεριού της ΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδικό βραβείο για την συνολική της προσφορά στον κλάδο των χρωμάτων και δομικών υλικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι πρωταγωνιστές της σειράς "Γυναίκα Χωρίς Όνομα" παίζουν για τα "Παιδικά Χωριά SOS".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα κάνει πρεμιέρα στο κανάλι της COSMOTE στο YouTube, την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η NOBACCO ανακοινώνει την πρωτοβουλία να δωρίσει στην Κιβωτό του Κόσμου τα χρήματα που θα διέθετε για το στολισμό των καταστημάτων της τις φετινές γιορτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tο φιλανθρωπικό Gala που διοργανώνει ο ΟΠΑΠ για τα 60 χρόνια από την ίδρυσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory