«Οι Μικροί Ήρωες» της Stoiximan ταξιδεύουν στην Θεσσαλονίκη
Tο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan “Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν», για τα παιδιά των ακριτικών περιοχών της Ελλάδας, συνεχίζεται…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan “Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν», για τα παιδιά των ακριτικών περιοχών της Ελλάδας, συνεχίζεται…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί, Μία Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας με τον πρόεδρο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της πανελλαδικής εκστρατείας ενάντια στο φαινόμενο της Σεξουαλικής Κακοποίησης των παιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δωρεά 350 θερμαντικών χαμηλής κατανάλωσης ρεύματος στους κατοίκους του Δήμου Μάνδρας Αττικής προχώρησε η Media Markt
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Mercedes-Benz Ελλάς συνεχίζει να εκδίδει Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας, αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα ότι η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, για ακόμα μία χρονιά στηρίζει τα δικαιώματα των παιδιών στο παιχνίδι, την εκπαίδευση και τη σωστή ανάπτυξη με την καμπάνια ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ για καλό σκοπό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Hellas κάνει καθημερινά πράξη τη δέσμευση για ένα καλύτερο αύριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», και φέτος τα Χριστούγεννα, προσκαλεί τους φίλους του, να επισκεφτούν τα χριστουγεννιάτικα bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DIAGEO Hellas και η AB Βασιλόπουλος, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τρίτη συνεχή χρονιά, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν γύρω από το αλκοόλ και την υπεύθυνη κατανάλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΑΒ Βασιλόπουλος, με υπευθυνότητα απέναντι στις μελλοντικές γενιές, αποδεικνύει στην πράξη τη μέριμνά της για το περιβάλλον, αποκτώντας το πιστοποιητικό Greenpass από τη ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UNICEF Ελλάδος παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου στην ΕΣΗΕΑ το μεγάλο Τηλεμαραθώνιο Αγάπης της UNICEF για την προστασία και τον εμβολιασμό όλων των παιδιών που βιώνουν το σκληρό πρόσωπο της φτώχειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει Χριστουγέννων, συγκεντρώνει τρόφιμα & είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους στην Ελλάδα που ζουν στο όριο της φτώχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory