
ΑΒ Βασιλόπουλος: Μεγάλος διαγωνισμός Ανακύκλωσης
H AB Bασιλόπουλος, στο πλαίσιο της έμπρακτης συμβολής της στην προστασία του περιβάλλοντος, πραγματοποιεί τον καθιερωμένο πια μεγάλο Διαγωνισμό Ανακύκλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH AB Bασιλόπουλος, στο πλαίσιο της έμπρακτης συμβολής της στην προστασία του περιβάλλοντος, πραγματοποιεί τον καθιερωμένο πια μεγάλο Διαγωνισμό Ανακύκλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ξεχωριστή επίδειξη μόδας για την εταιρεία madam shoushou διοργάνωσε ο ΟΠΑΠ, επιβεβαιώνοντας ότι για τις 20 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Επιχειρηματική Ανάπτυξη» ανοίγουν πλέον νέοι δρόμοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (CRI) παρουσίασε στοιχεία για την πορεία της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα από το 2008 και την σημαντική συμβολή του Εθνική Δείκτη (CRI Index)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Hellas στηρίζει για άλλη μια χρονιά το έργο της ΜΚΟ «Ανοιχτή Αγκαλιά», διευρύνοντας τη συνεργασία και ενισχύοντας ένα έργο στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές τους SMILERS, τους ήρωες για όλα τα παιδιά, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σας περιμένει καθημερινά από 3 έως και τις 11 Νοεμβρίου στο 4ο επίπεδο του The Mall Athens!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργεια στο εμπορικό κέντρο Golden Hall (Αθήνα) και στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη) από 1 ως 11 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοφιλείς Έλληνες στον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την WIND Running Team για το «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η δωρεάν, διαδραστική πλατφόρμα e-learning που προετοιμάζει τη νέα γενιά για την αγορά εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ανταποδοτική Ανακύκλωση Συσκευασιών πραγματοποιεί έναν ακόμα μεγάλο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό για μαθητές όλης της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας και στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η KPMG διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά δράση με τίτλο «Cook for Good».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Οστεοπόρωσης, η Mercedes-Benz Ελλάς διοργάνωσε εκδήλωση προληπτικού ελέγχου και ενημέρωσης των εργαζόμενων για την οστεοπόρωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες συλλεκτικές φιγούρες αφιερωμένες στη διαχρονικότερη ελληνική αξία: την οικογένεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory