Babylino Sensitive - Lidl: Ενέργεια για την ένωση Μαζί για το Παιδί
Το Babylino Sensitive και η Lidl Hellas, στο πλαίσιο του προγράμματος της Εταιρικής της Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Babylino Sensitive και η Lidl Hellas, στο πλαίσιο του προγράμματος της Εταιρικής της Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βράβευση από το ΕΒΕΑ για τη στρατηγική του ΟΠΑΠ σε Υγεία, Αθλητισμό και Απασχόληση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μήνυμα «Δείξε το Δρόμο. Δείξε ποιος είσαι» η WIND, Επίσημος Χορηγός του Μαραθωνίου της Αθήνας και Ονομαστικός Χορηγός των Αγώνων Δρόμου 5 &10 χλμ, συμμετέχει για 7η χρονιά στην κορυφαία αθλητική, και όχι μόνο, διοργάνωση και στηρίζει την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα σε συγκινητική ατμόσφαιρα και παρουσία πλήθους κόσμου στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, πραγματοποιήθηκε η προβολή της ταινίας «Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν», ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο ‘ταξίδι’ 50 μοναδικών μικρών ηρώων από πέντε μικρές γωνιές της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φέτος το Celebrity Rouk Zouk, υποστηρίζει τον Οργανισμό «Ίδρυμα Καρδιές για Όλους» που στηρίζει και θεραπεύει άπορα παιδιά με καρδιοπάθεια και ενισχύει οικονομικά τις οικογένειές τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μήνυμα της υπεύθυνης διαχείρισης των δασών του πλανήτη επικοινώνησε η PressiousArvanitidis την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια της FSC® Friday.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mondelez καλεί τους νέους να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Top2Top Engineering Challenge»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, για 3η συνεχή χρονιά, συμμετείχε στο συμβολικό αγώνα δρόμου και περιπάτου Greece Race for the Cure, που διοργανώνεται με επιτυχία από το 2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έως την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017, στις 17:00 το απόγευμα, παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου διοργανώνεται το 1ο Mentoring Workshop για κοινωνικούς επιχειρηματίες στο πλαίσιο του φετινού παγκόσμιου διαγωνισμού κοινωνικής επιχειρηματικότητας, Chivas Venture.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια εβδομάδα γεμάτη παιχνίδι, βιωματικές δράσεις και αθλητικές εκδηλώσεις απολαμβάνουν περισσότερα από 10.000 παιδιά των Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προχωρά σε συγκεκριμένες ενέργειες για να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory