Interamerican: Δίπλα στη UNICEF
H INTERAMERICAN για όγδοη χρονιά ήταν κοντά στη UNICEF για την οργάνωση της ετήσιας διαπολιτισμικής γιορτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH INTERAMERICAN για όγδοη χρονιά ήταν κοντά στη UNICEF για την οργάνωση της ετήσιας διαπολιτισμικής γιορτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έκτη συνεχόμενη χρονιά, οι εργαζόμενοι των εταιρειών του Ομίλου Quest προσέφεραν τρόφιμα, ρουχισμό, παιχνίδια και φάρμακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνονται «προστατευόμενα» σημεία πώλησης του περιοδικού δρόμου «σχεδία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alpha Bank, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, πραγματοποίησε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα “Χέρι Βοηθείας”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος, ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (ΠΑΕ και Ερασιτέχνης) κάνει τα Χριστούγεννα γιορτή για χιλιάδες παιδιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο workshop παρακολούθησαν περισσότερα από 60 άτομα, CFOs και στελέχη επιχειρήσεων των τμημάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Οικονομικών & Νομικών Υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ800 ομάδες-εταιρίες από όλη την Ελλάδα, συμμετέχουν στο πρωτοποριακό μαθητικό Πρόγραμμα με προσομοιωτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola διοργάνωσε, για ακόμη μια χρονιά, μία μοναδική, χριστουγεννιάτικη γιορτή αποκλειστικά για τους μικρούς της φίλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία της ΕΛΑΪΣ Unilever με τον Δήμο Αθηναίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧιλιάδες χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών της ένωσης «Μαζί για το παιδί» και των «Παιδικών Χωριών SOS» γίνονται πραγματικότητα με τη βοήθεια του ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος, φέτος τα Χριστούγεννα, μοιραζεται μαζί με τους καταναλωτές τη «Χαρά να προσφέρεις» μέσα από μια νέα διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πλήρη ανακαίνιση και τον εξοπλισμό χώρου αναψυχής για 30 παιδιά, ηλικίας 5 ως 15 ετών, που βρίσκονται υπό την φροντίδα του Εθελοντικού Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Κιβωτός του Κόσμου», υλοποίησε η Cloudbiz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory