
ΕΑΕΕ: Καμπάνια για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων
Για 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλευρό των Γιατρών Χωρίς Σύνορα βρίσκεται η «Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ» μέσω της δωρεάς Κινητής Ιατρικής Μονάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγία της ATCOM το νέο boroume.gr, στο πλαίσιο της ΕΚΕ στρατηγικής της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nespresso με βασική της δέσμευση τη διατηρησιμότητα, παρουσιάζει στο κοινό τη δεύτερη ζωή μίας κάψουλας καφέ και μας καλεί να την ανακυκλώσουμε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε ο 9ος Εθνικός Διαγωνισμός World Robot Olympiad από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερα υποψήφια σχολεία από κάθε άλλη φορά, πραγματοποιείται για 6η συνεχή χρονιά το πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον «Το Σχολείο που θέλεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τσίκλα χωρίς ζάχαρη Orbit, σε συνεργασία με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος συνεχίζει την πρωτοβουλία «Μασάμε για καλό» για 3η χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Lidl Hellas στηρίξαμε το 2017 τη δράση «Δεκατιανό στο Σχολείο» των Υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων , που αναπτύχθηκε με σκοπό την παροχή και διανομή υγιεινών δεκατιανών γευμάτων σε μαθητές δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το CSR HELLAS πραγματοποιούν ενημερωτική εκδήλωση για την ενίσχυση του θεσμού της μαθητείας στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα «Καλός Οδηγός» απέσπασε το βραβείο Αριστείας στην Οδική Ασφάλεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα αποτελέσματα της μεθοδολογίας αξιολόγησης κατά το πρότυπο GRI-G4 του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντική εργασία την Τρίτη 20 Ιουνίου, στα Παιδικά Χωρία SOS Βάρης, στην προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας των παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory