KPMG: Δωρεά φορητών υπολογιστών σε σχολεία
Χαμόγελα χαράς μοίρασε η KPMG σε μαθητές, δασκάλους και γονείς δημόσιων δημοτικών σχολείων της Αττικής δωρίζοντας φορητούς υπολογιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χαμόγελα χαράς μοίρασε η KPMG σε μαθητές, δασκάλους και γονείς δημόσιων δημοτικών σχολείων της Αττικής δωρίζοντας φορητούς υπολογιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα γεμάτο μάθηση και διασκέδαση ταξίδι ξεκινά για τους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο τη χαρά της ανακάλυψης και την ενίσχυση της βιωματικής εκπαιδευτικής εμπειρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης που διοργάνωσε η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ μαζί με τη ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ στο GOLDEN HALL.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για έκτη συνεχόμενη φορά η δράση των OK! Anytime Markets και της καλλιτεχνικής ομάδας Urban&Act.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η INTERAMERICAN αποτυπώνει τις αρχές, τη στρατηγική και τις πρακτικές ΕΚΕ στην έβδομη αναλυτική Έκθεσή της (Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014-2015)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικές πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την έννοια της ουσιαστικής κοινωνικής προσφοράς σε Ελλάδα και εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της συνεργασίας η στήριξη των οικογενειών που έχουν ανάγκη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δράση στήριξης του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το Pockee ξεκίνησε τον Μάιο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε δύο νέα εκπαιδευτικά κέντρα στην Αττική, στον Δήμο Πειραιά και τον Δήμο Αμαρουσίου, επεκτείνεται το πρόγραμμα «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Μάρτιο, στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών, «βγάζουμε» και βλέπουμε φωτογραφίες! Όχι όμως κάποιες απλές φωτογραφίες, αλλά... τηλεφωτογραφίες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή για 8η συνεχόμενη χρονιά, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22 Μαρτίου), πραγματοποίησε το Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 5η θεατρική παράσταση από τους εργαζομένους της εταιρείας για την ενίσχυση του Μ.Κ.Ο. «Η Κιβωτός του Κόσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory