
«Φίλοι του Θεοτόκος»: Χτίζοντας ένα καλύτερο αύριο
Το Σωματείο «Φίλοι του Θεοτόκος» είναι ένας από τους φορείς που αποτελούν την Ένωση Μαζί για το Παιδί και η Προέδρος Έρρικα Οικονόμου μιλά για τη δράση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σωματείο «Φίλοι του Θεοτόκος» είναι ένας από τους φορείς που αποτελούν την Ένωση Μαζί για το Παιδί και η Προέδρος Έρρικα Οικονόμου μιλά για τη δράση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά προϊόντων της εταιρίας στο Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων στη Ριτσώνα και στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Χαλκίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών προκήρυξε για 7η συνεχή χρονιά τον Εθνικό Διαγωνισμό Οικολογικών - Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής ECOTROPHELIA 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος η κοινωνική δράση από το ArGOODaki των Goody’s Burger House
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ10.000 γεύματα από την Nestlé Ελλάς και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου, από τον Ομίλο Καλαθοσφαίρισης Ελευσίνας και την Ananas s.a.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Hellas συνεχίζει και το 2017 να στηρίζει τη δράση «Δεκατιανό στο Σχολείο» των Υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι του Ομίλου FOURLIS στην Ελλάδα και στην Κύπρο στηρίζουν ευπαθείς κοινωνικές ομάδες συνανθρώπων μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνοιξε στις αρχές της εβδομάδας το Job Center που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με στόχο την επανένταξη στην αγορά εργασίας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M λάνσαρε για πρώτη φορά την παγκόσμια πρωτοβουλία Garment Collecting το 2013 και, έκτοτε, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 40.000 τόνους ρούχων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργεια μέσα από το διευρυμένο Δίκτυο καταστημάτων Nobacco, των σημείων πώλησης και του e-shop της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Μαζί για το Παιδί γιορτάζει 20 χρόνια σημαντικού κοινωνικού έργου, 20 χρόνια δίπλα στα παιδιά και τους νέους που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory