
Παρουσιάστηκαν οι Ecomobility και Free Mobility
Mε στόχο την αλλαγή των συνθηκών και συνηθειών μετακίνησης στις πόλεις μας, ανακοινώθηκαν οι Εκστρατείες ECOMOBILITY και FREE MOBILITY της νέας περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε στόχο την αλλαγή των συνθηκών και συνηθειών μετακίνησης στις πόλεις μας, ανακοινώθηκαν οι Εκστρατείες ECOMOBILITY και FREE MOBILITY της νέας περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πολυετή υποστήριξή της με ουσιαστική χορηγική συνδρομή ασφαλιστικού περιεχομένου σε ποικίλες λειτουργικές ανάγκες του εθελοντικού οργανισμού "Το Χαμόγελο του Παιδιού" συνεχίζει η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HEINEKEN και ο Sir Jackie Stewart δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση με την καμπάνια «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρωγός των αναγκών της Ελληνικής κοινωνίας, η εταιρεία ελαστικών Continental υλοποιεί πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης και στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» πλήρωσε 23.845,38€ για τα τέλη κυκλοφορίας που αφορούν στα ασθενοφόρα και τα οχήματα του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Lidl Hellas δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο, στηρίζοντας έμπρακτα συνανθρώπους έχουν πραγματικά ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη-Grecotel προσέφερε μέσω του ΜΠΟΡΟΥΜΕ το μεσημεριανό φαγητό στο Κέντρο Εκπαίδευσης, Στήριξης & Φροντίδας του Παιδιού της ΚΙΒΩΤΟΥ του Κόσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο εορταστικό κλίμα των ημερών, η εταιρία PepsiCo διοργάνωσε μία τιμητική εκδήλωση για τους εθελοντές της, γιορτάζοντας τη χαρά της προσφοράς
. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της GSK συνέβαλαν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών που φιλοξενούνται στο κέντρο προσφύγων του Ελαιώνα Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία προσέφερε συνολικά 12.000 προϊόντα και προχώρησε σε μία σημαντική δωρεά προς την Ένωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από τις συνεχόμενες κοινωνικές δράσεις της, η βιομηχανία τροφίμων Μινέρβα ΑΕ στηρίζει ευπαθείς κοινωνικά ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory