
Isoplus: Συμμετέχει στον Μαραθώνιο της Αθήνας
Η ISOPLUS θα συμμετέχει με την Ομάδα του προσωπικού της στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ISOPLUS θα συμμετέχει με την Ομάδα του προσωπικού της στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αθλητές που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στη μεγάλη διοργάνωση του Μαραθωνίου της Αθήνας, την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, θα δώσει για 6η συνεχή χρονιά δυναμικό «παρών» η WIND Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 21 χρόνια δράσης του στο Μέγαρο Μουσικής παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novasports στήριξαν και τον όγδοο αγώνα στον Πειραιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟμάδες μαθητών από 29 πόλεις της χώρας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Επιτροπής Οργάνωσης και ανέλαβαν να εξετάσουν τα προβλήματα προσβασιμότητας στις πόλεις τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτήσια Έρευνα του Κέντρου Αειφορίας (CSE) για την Έκδοση Εκθέσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση των Εγγραφών έως τις 10 Νοεμβρίου 2016, δόθηκε στον καινοτόμο Διαγωνισμό, Young Business Talents 2016-17
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο του workshop στην Ελλάδα πραγματοποιεί ο παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas - The Venture, που διοργανώνεται από το Chivas Regal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέρνει τους δρομείς κοντά στα αγαπημένα τους πρόσωπα, κάνοντας τη διαδρομή τους ακόμα πιο ξεχωριστή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την 19η Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στην Κακοποίηση των Παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 644 πινακίδες έχουν αποκατασταθεί σε 3 Δήμους της Αττικής από 160 εθελοντές στο πλαίσιο των Clean Up-Safety Days
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη στήριξη του CSR Hellas διοργάνωσε το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory