
Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με σχολικά είδη
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» υποδέχεται τη νέα σχολική χρονιά με μια μεγάλη σχολική συλλογή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» υποδέχεται τη νέα σχολική χρονιά με μια μεγάλη σχολική συλλογή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Colgate-Palmolive σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία +πλευση τοποθετούν φίλτρα για πόσιμο νερό σε 14 σχολεία του Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN αποτελεί έναν από τους χορηγούς του Φοιτητικού Διαγωνισμού «Νίκος Αναλυτής», που οργανώνει για τρίτη χρονιά το Δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo καλωσορίζει τη δημοσίευση του τελευταίου Producers’ Commitments Report από την Διεθνή Συμμαχία για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ (IARD)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξοπλίστηκε η πρώτη κινητή μονάδα τροφοδοσίας του Οργανισμού το «Χαμόγελο του Παιδιού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έκδοση «Η εικόνα της ΕΚΕ στην Ελλάδα σήμερα» της DIRECTION Business Network υποστηρίζει χορηγικά η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκστρατεία ενημέρωσης από το Ι.Ο.ΑΣ. και την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Νοσοκομείο Robert Bosch, το Ίδρυμα Robert Bosch και ο Όμιλος Bosch ενώνουν τις δυνάμεις τους στη μάχη κατά του καρκίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ανάγκες των παιδιών δεν κάνουν διακοπές και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» βρίσκεται δίπλα σε κάθε παιδί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Ιούλιο τα δύο πρώτα σε Ραφήνα και Ταύρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενίσχυση των ευπαθών και αδύναμων κοινωνικών ομάδων βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων του Hilton Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο site, που σχεδιάστηκε με οδηγό το όραμα της Τζίνας Μαμιδάκη, υποστηρίζεται από την SiEBEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory