«100αρι» αγάπης από τη Μαρινόπουλος
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το «100αρι για καλό σκοπό» της Μαρινόπουλος την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στο κατάστημα Carrefour στο Εμπορικό Κέντρο Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το «100αρι για καλό σκοπό» της Μαρινόπουλος την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στο κατάστημα Carrefour στο Εμπορικό Κέντρο Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μικροί και μεγάλοι τρέχουν το δικό τους «100αρι στον Μαρινόπουλο» για καλό σκοπό στο κατάστημα Carrefour στο Εμπορικό Κέντρο Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλα brands με παγκόσμια υπόσταση, όπως αυτά των εταιρειών Unilever και M&S, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα project, που στοχεύει να καταστήσει τον αειφόρο τρόπο ζωής σαν τη «νέα νόρμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεκατρία χρόνια προσφοράς σε φοιτητές περισσότερα από 2,4 εκ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Υποτροφιών και με αύξηση στον αριθμό και το ποσό των τιμητικών διακρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χώρος φροντίδας στα εμπορικά κέντρα Golden Hall & Mediterranean Cosmos, που επιμελήθηκε η ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ενθάρρυνση της χρήσης του ποδηλάτου στις αστικές μετακινήσεις και τη δημιουργία ποδηλατικής κουλτούρας έχει ως στόχο το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΤΕ και η COSMOTE αποτελούν για πέμπτη χρονιά τους Μεγάλους χορηγούς του 5ου Athens Bike Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχολικό παζάρι στο Μετρό Συντάγματος μέχρι και το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, από τις 07:30 έως και τις 22:30.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το γνωστό brand παγωτού παρουσίασε πρόσφατα τον διαγωνισμό ο οποίος φέρει τον τίτλο \'Join Our Core\' για το 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβουλές οδικής ασφάλειας για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις από το Ινστιτούτο, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συνέχισαν το Πρόγραμμα «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο» για άτομα άνω των 50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΟΤΕ και COSMOTE παρουσίασαν τον Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας για το 2013, που είναι διαθέσιμος και σε ένα φιλικό online περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory