
Το Roundtable του Κέντρου Αειφορίας
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου και στη διάρκειά της, θα παρουσιαστούν οι νέες παγκόσμιες οδηγιες έκδοσης Εκθέσεων Αειφορίας GRI G4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου και στη διάρκειά της, θα παρουσιαστούν οι νέες παγκόσμιες οδηγιες έκδοσης Εκθέσεων Αειφορίας GRI G4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις 14 εταιρείες που διακρίθηκαν το 2012 για τις επιδόσεις τους στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βάσει του CR Index, ανέδειξε το απόγευμα της Δευτέρας το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη ελληνική εταιρεία που διαθέτει τον Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο app store της Apple, είναι η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κεντρικό πολυϊατρείο «Ιπποκράτης», που χορηγεί η Johnson & Johnson και υλοποιεί το Χαμόγελο του Παιδιού, φέρνει παιδικά χαμόγελα και στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων AVANCE συνεργάζεται με το σύστημα MONEY BACK σε περισσότερα από 15 καταστήματα, σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ JETOIL ανακοίνωσε τα πρώτα τέσσερα κοινωφελή ιδρύματα που ανέδειξε το κοινό στο πλαίσιο της ενέργειας «Βοηθάς; Είσαι Jet».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις κορυφαίες πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που βραβεύθηκαν στα Ευρωπαϊκά Βραβεία ΕΚΕ, ανακοίνωσε την Τρίτη το Ελληνικό Δίκτυο για την ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση, που είχε σημαντική ανταπόκριση από το κοινό, διοργάνωσε το brand προϊόντων ακράτειας ΤΕΝΑ, για τη στήριξη του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερους από 10.000 δρομείς, ενήλικες και παιδιά ολοκληρώθηκε την Κυριακή η διοργάνωση του 8ου Διεθνούς Μαραθώνιου «Μέγας Αλέξανδρος» στην Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη συμμετοχή από την πλευράς της Ακαδημίας της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, πραγματοποιήθηκε η εθελοντική δράση Let\'s Do It Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη από τις πέντε «Κυριακές στη Γη», που υποστήριξε η Tetra Pak Hellas, ώστε να μάθουν τα παιδιά να φροντίζουν τα δάση του πλανήτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Super League, στο πλαίσιο του προγράμματος ενεργειών ΕΚΕ, παρουσίασε δύο σημαντικές πρωτοβουλίες, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση των φιλάθλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory