
Forthnet: Χορηγός προγραμμάτων του ΟΝΑΡ
Στήριξη στα παιδιά μέσω της χορηγίας σε προγράμματα της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης ΟΝΑΡ, παρέχει ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη στα παιδιά μέσω της χορηγίας σε προγράμματα της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης ΟΝΑΡ, παρέχει ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα πολιτιστικό διήμερο στις 18 και 19 Μαΐου, γιορτάζει η ΕΛΛΕΤ τα 40 της χρόνια και αναζητά χορηγική υποστήριξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 14.000 προϊόντα με συνολική αξία που υπερβαίνει τα 23.000 ευρώ, προσέφερε μέσα στο 2012 η BDF Hellas σε 18 φιλανθρωπικά ιδρύματα στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έργο Μη Κυβερνητικών Οργανισμών και φορέων που δρουν υπέρ ευπαθών κοινωνικά ομάδων και παιδιών σε ανάγκη, στήριξε το τελευταίο τρίμηνο η Μινέρβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του υποσιτισμού εντείνει η FrieslandCampina Hellas μέσω του προγράμματος «Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίμηνη παράταση στους επενδυτές φωτοβολταϊκών των οποίων η προθεσμία διασύνδεσης των έργων τους λήγει στις 12/3, ζητάει να δοθεί ο ΣΕΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το βραβείο «Φειδιππίδης» τιμούν οι Ελληνοαμερικανοί τον Έλληνα συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλο για την συνολική προσφορά του στην ελληνική μουσική και τον πολιτισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγάλο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που είχε εκπονήσει για το 2012, ολοκλήρωσε με επιτυχία η SCA Hygiene Products.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεά στον «Κόμβο Αλληλοβοήθειας Πολιτών» οργάνωσε τα φετινά Χριστούγεννα η Henkel Hellas, σε συνεργασία με τους εργαζόμενούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη σε περισσότερες από 2.000 οικογένειες προσφέρει το Άλτις, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για λάδι, για έναν ολόκληρο χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του ΣΦΕΕ, Κωνσταντίνος Φρουζής αναλύει τους στόχους της πρωτοβουλίας «Κοινωνική συμμαχία», που δημιούργησαν πρόσφατα οι ΣΦΕΕ, ΙΣΑ και ΕΟΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 5 “Digital Thinkers”, ηλικίας 24 έως 29 ετών, οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε εξάμηνο πρόγραμμα μαθητείας, επέλεξε το Thinkdigital Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory