
Στο WGES το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών
Το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών συμμετείχε στο Παγκόσμιο Συμπόσιο Πράσινης Ενέργειας (WGES) που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσιγκτον, την Πέμπτη 21 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών συμμετείχε στο Παγκόσμιο Συμπόσιο Πράσινης Ενέργειας (WGES) που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσιγκτον, την Πέμπτη 21 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN είναι η μοναδική ελληνική συμμετοχή στην παγκόσμια δεσμευτική πρωτοβουλία των ασφαλιστικών οργανισμών για την αειφόρο ανάπτυξη, με τίτλο \"Αρχές για την Αειφόρο Ασφάλιση\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Yπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Lidl Hellas, Βασιλική Αδαμίδου μιλάει για την καμπάνια που προβάλλει τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της αλυσίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 10ο ετήσιο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα \"Κτίζοντας Υπεύθυνες Εταιρείες – Λύσεις για ένα Καλύτερο Αύριο\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 5ο κατά σειρά Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό, κυκλοφόρησε ο Όμιλος Delhaize, στον οποίο ανήκει η ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζοντας δραστηριότητες & επιδόσεις της τριετίας 2009-2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος για το 2012, η απονομή των Βραβείων ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ 2012,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για την ΕΚΕ & την υπεύθυνη κατανάλωση, θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος η Direction Εκδοτικός Οργανισμός παρουσιάζει το νέο της portal για την ΕΚΕ και την Πράσινη Οικονομία στην Ελλάδα και τον Κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διάκριση για τις πρωτοβουλίες προστασίας του περιβάλλοντος πέτυχε η Fiat, στα Βραβεια Green Leader του myclimate και στην κατηγορία Προϊοντικό ανθρακικό αποτύπωμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα της έρευνας για το \"Πράσινο Marketing\" παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που τελέστηκε υπό την αιγίδα του A.LA.R.M και του CSE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Διαδρομές Καρδιάς» του Becel Pro-Activ «μίλησαν στην καρδιά της Ελλάδας» σε μία εξαιρετικά επιτυχημένη πρωτοβουλία της Unilever για την Αειφορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας κλιματικής ουδετεροποίησης της συνολικής λειτουργίας της, ανακοίνωσε η EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory